چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور مدیر شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه، فرماندار کهگیلویه و امام جمعه سابق و جدید شهر قلعه رئیسی، رئیس دادگستری شهرستان لنده، فرمانده سپاه کهگیلویه، دادستان شهرستان کهگیلویه و اعضای شورای اداری بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه بخشدار چاروسا برگزار شد. در این مراسم موسوی فرماندار کهگیلویه به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89628
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور مدیر شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه، فرماندار کهگیلویه و امام جمعه سابق و جدید شهر قلعه رئیسی، رئیس دادگستری شهرستان لنده، فرمانده سپاه کهگیلویه، دادستان شهرستان کهگیلویه و اعضای شورای اداری بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه بخشدار چاروسا برگزار شد.

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 13

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 14

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 15

در این مراسم موسوی فرماندار کهگیلویه به عملکرد دولت آیت الله رئیسی اشاره و گفت: در این دولت خدمات قابل تقدیری صورت گرفت اما متاسفانه در بیان عملکرد دولت کم کاری می شود.

موسوی فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: رشد اقتصادی در دولت قبل قریب به صفر بود و این نرخ توسط کارشناسان اعلام شد و از زمان آغاز دولت که در شرایط بسیار سخت آغاز شد عملکردی قابل تقدیر دارد و با همه مشکلات دولت اقدامات بزرگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام رشد اقتصادی در دولت قبل که صفر درصد بود امروز این رشد به ۴درصد رسیده ادامه داد: همه ما یادمان است که کرونا چه بر سر کشور آورد و واکسنی در کشور نبود اما امروز بیش از ۵۰ میلیون واکسن ذخیره در کشور وجود دارد.

داربام بخشدار سابق چاروسا در این نشست به عملکرد ۴ساله خود در چاروسا اشاره کرد و گفت: تمامی تلاش هایی که صورت گرفته با همکاری اعضای شورای اداری و همکاری امام جمعه سابق چاروسا بود و در همین مدت خدمات بزرگی هم در چاروسا صورت گرفت و در زمینه روستاهای اقماری به ۹ روستا اعتبار داده شد و هم اکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان این روستاها اعتبار دارند.

بخشدار سابق چاروسا به واگذاری اینترنت به روستاهای مختلف چاروسا در سالهای گذشته اشاره و تصریح کرد: در این زمینه با ارتباطات که داشتیم تلاش های خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در انتصابم مدیون هیچ کسی نیستم و به هیچ کسی التماس نکردم خاطرنشان کرد: در بسیاری مواقع فرمانداران سابق تاکید می کردند و در جاهای مختلف به عنوان بخشدار معرفی کردند اما هیچ گاه قبول نکردم و امروز هیچ کس نمی تواند در واگذاری این مسئولیت ما را مدیون خود بداند.

شرور سابقه‌دار بهمئی دستگیر شد
دنبال کنید

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 16

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 17

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 18

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 19

 

نجیب الله ایزدخواه بخشدار جدید چاروسا در این نشست با تقدیر از همه کسانی که در انتصاب این مسئولیت همکاری کردند یادآور شد: لازم می دانم از همه کسانی که در این زمینه به ما جوانان توجه کردند به خصوص استاندار، معاون سیاسی استاندار، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم.

وی با تقدیر از قوه قضائیه و دستگاه قضایی در سطح استان که جهت ماموریت به وزارت کشور همکاری و تلاش کردند تاکید کرد: امیدوارم حالا که به جوانان در سطح استان اعتماد کردند همکاری کنند تا مشکلات منطقه چاروسا هم برطرف و از محرومیت آن کاسته شود.

ایزدخواه از مسئولین استانی و شهرستانی خواست تا برای رفع مشکلات چاروسا همکاری کنند و در ادامه از مردم چاروسا خواست تا با بچه های بومی به خصوص امام جمعه و بخشدار که هر دو بومی منطقه هستند شد و تاکید کرد: رفع مشکلات با همکاری همدیگر رفع می شود و امروز هیچ بهانه وجود ندارد و همه باید تلاش کنند.

وی از مدیران ادارات خواست تا کمر خدمت ببندند و برای کار جهادی آماده باشند.

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 20

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 21

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 22

تودیع و معارفه بخشداران چاروسا برگزار شد/ داربام: مدیون هیچ شخصی نیستم 23

سروان توحید رجائی فرماندار حوزه مقاومت بسیج چاروسا در این نشست از زحمات داربام بخشدار سابق تشکر کردند و گفت: داربام یک بخشدار با صداقت و جهادی می کرد و بدون ریا پای کار بود که حقیقتا تشکر می کنیم و از انتصاب آقای نجیب الله ایزدخواه که یک بسیجی و نیروی انقلابی است تشکر می کنیم.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در این نشست با تقدیر از زحمات بخشدار سابق چاروسا، داربام را بخشداری صادق دانست و گفت: بخشدار جدید یکی از بچه های انقلابی و جهادی است که امیدواریم همه تلاش کنند تا این برادر عزیز موفق باشند و از اعتماد استاندار و مجموعه وزارت کشور تشکر می کنیم.

درخواست ویژه استاندار از بزرگان و معتمدین گچساران و باشت
دنبال کنید

داریوش فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم با تقدیر از زحمات بخشدار سابق با تقدیر از انتصاب بخشدار جدید از آمادگی شهرداری و شورای شهر با بخشدار جدید خبر داد.

پالار دهیار روستای کمردوغ و نماینده دهیاران در چاروسا هم در این نشست گفت: جناب آقای داربام از خصوصیات بارز ایشان که زبانزد عام و خاص است صداقت در گفتار یک روی یکرنگی ایشان می باشد فردی معتقد به اصلاح پایبند آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلام عملگرا پرهیز از شعارها و تبلیغات نمادین مسلمان در حل مشکلات مدیر در جذب اعتبارات عمرانی و فرهنگی در طی دوران ایشان جذب اعتبارات دو برابر در بستر راه‌های روستایی فناوری ارتباطات زیرساخت ها و اجرای طرحهای هادی و گردشگری مدیریت اداری فعال دارای تعامل و همفکری همکاری استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شورای اداری احترام و تکریم ارباب رجوع همدلی به یکنواختی از مشخصات بارز ایشان بود.

وی گفت:ضمانت سلامت و برقراری عدالت در انتخابات که این عمل از اهداف انقلاب خط مش و رهبری و چهارچوب وزارت کشور بوده از نکات مثبت پرونده ایشان می باشد امیدوارم همانطور که انتخاب اصلح دولت قبل بوده در دولت انقلابی از این از این ظرفیت استفاده بهینه گردد محضر بخشدار جدید از جوانان فعال جوانان فعال و بومی این دیار می باشد تبریک خوشامدگویی دارم امیدوارم با پیگیری و تلاش و تعامل برای رفع محرومیت ها گام محکمی بر دارد در پایان بنا به علم متافیزیک از طرف بخش چاروسا آرزوی توفیق برای شما داریم باشد که توفیقات به سمت بخش سرازیر شود.

ارشیا از خانواده شهدا چاروسا هم در این نشست از زحمات داربام تشکر و انتصاب بخشدار جدید را تبریک گفت.

در پایان این نشست از زحمات سید شرمت الله داربام بخشدار سابق چاروسا تشکر و نجیب الله ایزدخواه به عنوان بخشدار جدید منصوب شد.

گزارش سید حسن آرمند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi