شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گام جدی برای برخورد با متخلفان بازار بهمئی/برخورد با 18 واحد صنفی متخلف

به گزارش کرونا از بهمئی: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی برگزار شد. رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به تقارن بهار معنوی رمضان و بهار طبیعت در سال جدید شروع اولین مرحله گشت های مشترک بازرسی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89625
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

گام جدی برای برخورد با متخلفان بازار بهمئی/برخورد با 18 واحد صنفی متخلف

به گزارش کرونا از بهمئی: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی برگزار شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: با توجه به تقارن بهار معنوی رمضان و بهار طبیعت در سال جدید شروع اولین مرحله گشت های مشترک بازرسی از ۸ اسفند ماه ۱۴٠۱ تا ۲۹ اسفند ۱۴٠۱ در سطح شهرستان و توابع آن با همکاری ادارات بازرسی و نهادهای ذیربط انجام خواهد شد. 

ارسلان عباسی خاطرنشان کرد: در این مرحله بازرسی با توجه به حساسیتی که هم اکنون در بازار و سطح شهرستان وجود دارد با شدت بیشتر از اول فروردین ۱۴٠۲ تا ۴ اردیبهشت ۱۴٠۲ به صورت گشت های مشترک بازرسی و با حضور تعزیرات حکومتی شهرستان به صورت سیار و ثابت در اداره و بیرون از محوطه اداره ادامه خواهد داشت.

وی گفت: صنوفی که دنبال سودجویی و اخلال در نظام بازار هستند با توجه به آرمان های تعریف شده از سوی دولت و سازمان تعزیرات حکومتی اشد مجازات قانونی برای آنها اعمال خواهد شد و از هم اکنون به تمامی کسانی که به نحوی دنبال اخلال در نظام بازار هستند گفته می شود که فکر سودجویی و اخلال در نظام بازار را از سر خود بیرون کنند چون از ذره بین تعزیرات حکومتی و بازرسی خارج نیستند. 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی در پایان با بیان اینکه با اشد مجازات با سود جویان برخورد میشود گفت: این بازرسی با هماهنگی و تابع بخشنامه هایی که از طرف ستاد مرکزی تعزیرات حکومتی و نهادهای بازرسی اعمال می‌شود هر ساله با شدت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار: رضایت مردم درکمیت و کیفیت نان بر قیمت آن موثر است
دنبال کنید

فرزاد دموری رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان بهمئی در این بازدید گفت: بازرسی و نظارت در ایام پایان سال، نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با همراهی سایر دستگاههای نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی ، بسیج اصناف و اتاق اصناف تشدید می شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ۱۴۰۲، نظارت و بازرسی کالا و خدمات در این ایام با حساسیت و جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

دموری گفت: متصدیان واحدهای صنفی مکلف به درج قیمت کالا، نصب نرخنامه و همچنین نگهداری فاکتور( صورتحساب ) کالاهای موجود در واحد صنفی جهت ارائه به بازرسین هستند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی در پایان گفت: از ابتدای این طرح تا به امروز با ۶۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان برخورد شد گفت: ما با هیچ کس تعارف نداریم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی هم گفت: بازرسی از سطح بازار شهرستان صورت گرفت و با متخلفین به اشد مجازات برخورد شد.

اکبر زکی نژاد افزود: جهاد کشاورزی طی سال ۱۴٠۱ مرتب و به صورت منظم توزیع کالای دولتی مرغ منجمد روغن و برنج دولتی داشت. 

وی ادامه داد: برنامه های خوبی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان داریم‌.

زکی نژاد گفت: بازرسی به صورت منظم ادامه خواهد داشت گشت مشترک برای عید نوروز داریم توزیع میوه شب عید نیز داریم که در ایام عید توزیع خواهد شد قبل و بعد از عید بازرسی به صورت منظم انجام خواهد شد.

بازرس و نماینده رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی گفت: نظارت و بازرسی و گشت های مشترک در بازار لیکک با تمام قاطعیت در دستور کار قرار گرفت.

۱۰۳ هزار نفر در گچساران واجد شرایط رای هستند
دنبال کنید

یوسفی با اشاره به اینکه قیمت گذاری و کم فروشی فروشندگان به صورت ویژه رصد می شود گفت: با متخلفین و محتکران به جد برخورد می شود.

وی در ادامه اظهار داشت :‌ خوشبختانه در بازار لیکک کمبود کالا وجود ندارد و با گشت های مشترک نظارت بر بازار به صورت شبانه روزی و رصد و پیگیری مداوم، با افرادی که اقدام به کم فروشی می کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

در پایان این گشت بازرسی از بازار شهرستان بهمئی ، با هماهنگی بخشداران بازارسان از بازار های بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی بازرسی و با ۱۸ واحد صنفی متخلف برخورد کردند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi