سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسیدگی به ۹ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین/ متخلفین ۴۸۱ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش کرونا از قزوین، علیرضا حسن پور ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری ۹ هزار و ۱۵۴ پرونده وارد سیستم نظارتی تعزیرات حکومتی شده که از این عدد تاکنون ۹ هزار و ۱۲۸ پرونده پرونده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89588
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

کرونا :

رسیدگی به ۹ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین/ متخلفین ۴۸۱ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش کرونا از قزوین، علیرضا حسن پور ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری ۹ هزار و ۱۵۴ پرونده وارد سیستم نظارتی تعزیرات حکومتی شده که از این عدد تاکنون ۹ هزار و ۱۲۸ پرونده پرونده بررسی و احکام نهایی برای آن ها صادر شده است.

وی افزود: متخلفین تا کنون بیش از ۴۸۱ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استات قزوین ادامه داد: گشت های ویژه نوروزی از ۸ بهمن ماه آغاز به کار کرده و تاکنون به بیش از ۱۹۴ پرونده در این باره تشکیل و حدود ۹ میلیارد ریال جریمه نقدی صورت گرفته است.

حسن پور یادآور شد: گشت های ویژه نوروزی تا امروز بیش از ۲۳۸ مورد بازرسی از واحد های صنفی را داشته اند که در طی این بازدید ها ۶۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه نانوایی ها پر تخلف ترین حوزه ایام اخیر بوده اند، خاطر نشان کرد: در این ایام نانوایی ها بیشترین تخلف را به خود اختصاص داده اند که می توان از اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان به عنوان اصلی ترین دلیل تخلف ها یاد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استات قزوین افزود: ۳۱۵ فقره پرونده بهداشتی توسط تعزیرات حکومتی تشکیل شده و مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد ریال از متخلفین دریافت گردیده است.

حسن پور اضافه کرد: از عمده ترین حوزه های تخلف در استان قزوین می توان به موضوع عدم درج قیمت اشاره کرد که ۲۹ درصد از کل تخلفات ثبت شده را به خود اختصاص می دهد.

هشدار در پی ورود سامانه مونسونی به کهگیلویه و بویراحمد/ دستگاه‌‌‌ها در آماده‌باش کامل باشند
دنبال کنید

وی گران فروشی را یکی دیگر از عوامل اصلی تخلف در استان برشمرد و اذعان کرد: گران فروشی ۲۱ درصد از تخلفات ثبت شده در تعزیرات حکومتی را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: همشهریان می توانند با شماره گیری ۱۳۵ و ۱۲۴ گزارشات خود را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین بدهند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi