جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای حل مشکل آب شهرستان بجنورد

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در سال گذشته ۲۴۰ میلیارد تومان از محل طرح‌های اضطراری تنش آبی به شهرستان بجنورد اختصاص یافته است و برای سال آتی هم پیگیری های لازم انجام گرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89477
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای حل مشکل آب شهرستان بجنورد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی اظهار کرد: مجلس اجازه داد ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویان متاهل در همه دانشگاه‌های کشور اختصاص یابد تا از این طریق برای موضوع جوانی و تعالی جمعیت هم گامی برداشته شود.

وی با اشاره به بودجه رفع تنش آبی در موضوعات اضطراری، افزود: برای حل مشکل کم آبی نیز ۳۰ هزار میلیارد تومان برای موضوعات ویژه و بحرانی در نظر گرفته شده که در بودجه ۱۴۰۲ به استان‌ها اختصاص می‌یابد. این موضوع در بودجه سال گذشته هم کمک شایانی به حل معضل آبرسانی به مناطق خشک کرد.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان٬ گرمه٬ جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۴۰ میلیارد تومان از محل طرح‌های اضطراری تنش آبی به شهرستان بجنورد اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: امسال ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیر ساز و مدارس روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد که این علاوه بر ۴۰۰۰ میلیارد تومانی است که دولت در بودجه مصوب کرده بود.

وی افزود: برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنائی به دولت اجازه داده شده که شهرداری‌ها را برای تامین وسیله نقلیه و سرویس این مدارس٬ موضوع مکلف کرده تا کمک ویژ‌ه‌ای به خانواده این افراد داشته باشد.

وحیدی اظهار داشت: برای تامین زیرساخت‌ بخش‌های کشاورزی از محل تبصره ۵ بودجه بودجه‌های خوبی در نظر گرفته شد که در کشت قراردادی، تامین زنجیره تولید٬گلخانه‌ها و راه‌ه‌های بین مزارع اختصاص خواهد یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi