شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور توسعه یابد/ لزوم تکمیل کریدور جنوب – شمال

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی در کشور ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور توسعه یابد/ لزوم تکمیل کریدور جنوب – شمال

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری در کشور ایجاد و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است که هم‌اکنون با مشکلات فراوانی در این زمینه روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: آنچه امروز ضرورت دارد ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی در کشور است که اگر اکنون فراهم بود حداقل سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد داشتیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما بخاطر کار غیرکارشناسی و عادت کردن به پول مفت نفت اولاً خودمان را چندان به زحمت برای کسب ثروت از روش‌های غیرنفتی نینداخته‌ایم.

وی تاکید کرد: اندک ثروت و سرمایه‌ای هم که در کشور بوده به صورت کارشناسی و مبتنی بر نیاز و اولویت‌های اصلی کشور هزینه نشده است.

رضایی افزود: این‌همه برای پروژه‌های غیرضروری هزینه کرده‌ایم اما برای تکمیل شبکه ریلی، ایجاد و توسعه بنادر، احداث آزادراه بین‌المللی و کریدور شمال جنوب و توسعه فرودگاهی کار زیادی انجام نداده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون انبوهی از کارهای انجام‌نداده داریم که اگر دیروز و دیروزها انجام شده بود امروز خیلی بیشتر از نفت به ما سود می‌رساند، هنوز هم دیر نیست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi