جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هشدار پلیس گچساران در آستانه چهارشنبه آخرسال

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: درچهارشنبه آخرسال برخی از افراد بخصوص نوجوانان و جوانان بخاطر رفتارهای غیر مسئولانه وغیر عاقلانه سال نو را بر خود و اطرافیان تلخ می کتند. وی بیان کرد:متاسفانه هرسال در چهارشنبه آخرسال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان وگاهی شاهد قطع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89408
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

هشدار پلیس گچساران در آستانه چهارشنبه آخرسال

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: درچهارشنبه آخرسال برخی از افراد بخصوص نوجوانان و جوانان بخاطر رفتارهای غیر مسئولانه وغیر عاقلانه سال نو را بر خود و اطرافیان تلخ می کتند.

وی بیان کرد:متاسفانه هرسال در چهارشنبه آخرسال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان وگاهی شاهد قطع عضو و حتی از دست رفتن جان افراد هستیم .                      

 فرمانده انتظانی گچساران تصریح کرد: امیدواریم با هوشیاری ،همکاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه سوری امسال و توجه به توصیه های زیر ، نوروز همراه با سلامتی و سرور وشادی را داشته باشید.                  

خادمیان با اشاره به اینکه خانواده ها فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند، عنوان کرد: با تفریحات ناسالم وترقه بازی موجب تالم و تاثر خود ودیگران نشویم.                 

وی گفت: با ایجاد آتش موجب اختلال در ترافیک و شلوغی معابر خیابانها نشویم و از نگهداری مواد آتش زا و ساخت وسایل آتش بازی دستی ،توسط فرزندانمان جدا خودداری نموده و نظارت بر موضوع را جدی بگیریم.      

 فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: از ساخت ترقه و اقلام انفجاری با مواد شیمیایی نامناسب، جان خود ودیگران رابه خطر نیندازیم و درصورت اطلاع از اماکن خرید وفروش مواد محترقه سریعا مراتب را از طریق تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.  

 خادمیان بیان کرد: درجاهای شلوغ اقدام به پرتاب ترقه ومواد انفجاری ننماییم، وی افزود:اقدام به برپایی آتش های پرحجم در محله ها ومعابر نکنیم. فرمانده انتظامی گجساران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال و برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی اضافه کرد:از مردم این شهرستان درخواست نیرشود توصیه های پلیسی را جدی گرفته واز فرزندان خود مواظبت نموده وموارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

واقعیت‌هایی از وضعیت حوزه درمان گچساران/ خط و نشان معاون دانشگاه برای مدیران کم کار
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi