شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدارس کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۸ اسفند دایر است/ مدارس با جشن به استقبال رمضان می‌روند

به گزارش کرونا از یاسوج، جلسه هماهنگی و هم اندیشی ستاد امتحانات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امتحانات نهایی و تصحیح اوراق الکترونیکی در خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت وبیناری با اعضای ستاد امتحانات نهایی آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار شد. مدیر کل آموزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89402
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مدارس کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۸ اسفند دایر است/ مدارس با جشن به استقبال رمضان می‌روند

به گزارش کرونا از یاسوج، جلسه هماهنگی و هم اندیشی ستاد امتحانات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امتحانات نهایی و تصحیح اوراق الکترونیکی در خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت وبیناری با اعضای ستاد امتحانات نهایی آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار شد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه بر برنامه ریزی برای برگزاری منظم امتحانات خرداماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس استان تاکید کرد وگفت: امتحانات علاوه بر اینکه میزان قبولی رشد تحصیلی و ارتقای کیفیت آموزشی را نشان می دهد در سرنوشت دانش آموزان نیز موثر است که باید با نهایت دقت و استفاده از افراد متعهد و مجرب برگزار شد.

حسنعلی عزت خواه، به دایر بودن مدارس تا ۲۸ اسفندماه اشاره کرد و بیان کرد: جشن استقبال از ماه مبارک رمضان قبل از آغاز سال نو در مدارس برگزار و برای روزه اولی ها نیز برنامه و جشن باشکوهی برگزار شود.

 وی خواستار برنامه ریزی برای جزء خوانی قرائت قرآن در مدارس در ایام ماه مبارک رمضان شد .

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: در زمینه اسکان و راهنمایی مسافران نوروزی تبلیغات محیطی انجام گیرد و از عوامل اجرایی با اخلاق که سعه صدر بالایی دارند برای رضایت مندی و ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی استفاده شود.

محمد جمالی معاون آموزش متوسطه نیز بر دایر بودن کلاس‌ها تا ۲۸ اسفندماه و ارائه گزارش روزانه از وضعیت آموزشی در مدارس و حضور دانش آموزان نیز تاکید کرد وگفت: برنامه ریزی به گونه ای باشد که دانش آموزان پایه دوازدهم تا روز آخر در کلاسهای درس شرکت کنند.

برای مردم کار انقلابی و جهادی و پاک و بی‌منت کنید
دنبال کنید

وی از آمادگی برای توسعه مدارس نمونه فنی وحرفه ای و کاردانش در شهرستانها و مناطق خبر داد وگفت: در راستای توسعه رشته ریاضی نیز برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

سید جلال رحیمی بیدک، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان نیز بر شناسایی اماکن مناسب برای برگزاری امن امتحانات تاکید کرد وگفت: با توجه به تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی نظارت بر برگزاری امتحانات بسیار جدی تر از گذشته باشد.

 محمد دانشی نسب رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز گفت: برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای عوامل اجرایی امتحانات نهایی نیز پیش بینی شود و تلاش شود طبق آیین نامه عمل شود تا حقی از هیچ دانش آموزی ضایع نشود.

یونس محمود زاده ،رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه عوامل اجرایی در برگزاری مطلوب امتحانات سال ۱۴۰۰ به تشریح نحوه اجرای برگزاری امتحانات و آخرین تغییرات در زمینه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۲ پرداخت.

وی بر رعایت دقیق موارد آیین نامه ای و هماهنگی های لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی تاکید کرد و خواستار نهایت دقت و حراست در این زمینه شد.

در این جلسه روسا و کارشناسان سنجش پیشنهادات و مشکلات خویش را برای هرچه باشکوه برگزار شدن امتحانات نهایی ۱۴۰۲ بیان کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi