پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سربازان گمنام امام زمان(ع) در مقابله با توطئه‌های پیچیده‌ دشمنان ایستادگی کرده است

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنانم امام زمان (ع) گفت: سربازان گمنام امام زمان و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون، هر لحظه و هر روز هوشیارانه در مقابله توطئه‌های گوناگون و پیچیده‌ی دشمن ایستادگی کرده و تلاش های فریبکارانه دشمنان و فتنه های معاندان را همواره ناکام گذاشته اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89345
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

سربازان گمنام امام زمان(ع) در مقابله با توطئه‌های پیچیده‌ دشمنان ایستادگی کرده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم متینیان در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) را تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ابتدا اعیاد شعبانیه و مخصوصا فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت را به همه شیعیان و مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می نمایم به رغم چالش ها و تهدیدات متعدد منطقه ای، امروز کشور ما و مردم ما امنیت لازم را دارند و معتقدم این امنیت را که زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است، مدیون شهدای عزیز و جانفشانی‌های همه نیروهای مسلح و همچنین نیروهای خدوم وزارت اطلاعات هستیم. در واقع اقتدار مثال زدنی کشور ما مرهون خون شهدا و تلاش جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح پرکار ماست.

امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) تلاش می کنند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با عزت و صلابت مسیر توسعه و تعالی خود را طی کند و این مجموعه پرتلاش و گمنام سند عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. 

جامعه ما همواره قدردان نیروهای زحمت کش و تلاش گر خود برای اعتلای نام ایران و امنیت کشور بوده و مردم ما در همین اغتشاشات اخیر، شاهد نقش کارکنان وزارت اطلاعات در خاموش کردن آتش فتنه دشمنان و معاندان بودند و تلاش این عزیزان را به عینه دیده و لمس کرده اند. غیور مردان این عرصه در عین گمنامی، یک بار دیگر نقش خود را در برقراری امنیت و حراست از کشور و ملت ایران به خوبی ایفا کرده اند. 

امیرآبادی پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و مشکلات آب و برق استان قم را پیگیری کرد
دنبال کنید

مایه مباهات و افتخار است که در تقویم کشور ما، سالروز میلاد خجسته حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) به نام “سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده تا به این مناسبت یاد و خاطره مجاهدان فی سبیل الله که با ایمان، تعهد، تخصص، دلسوزی و انقلابی‌گری خود، آرامش و امنیت را به مردم تقدیم می کنند را گرامی بداریم و آنها را در عرصه ی مبارزه و جهاد در جنگ‌های اطلاعاتی کمک و تقویت نماییم.

سربازان گمنام امام زمان و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون، هر لحظه و هر روز هوشیارانه در مقابله توطئه‌های گوناگون و پیچیده‌ی دشمن ایستادگی کرده و تلاش های فریبکارانه دشمنان و فتنه های معاندان را همواره ناکام گذاشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مخصوصا شهدای وزارت اطلاعات، بار دیگر میلاد با برکت قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به مردم عزیز تبریک می گویم و همچنین سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و هفته‌ی سربازان گمنام آن امام عزیز را به مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات و همچنین کارکنان پرتلاش اداره اطلاعات در استان خوزستان و نیز شهرهای رامهرمز و رامشیر شادباش عرض می نمایم و لازم می دانم از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمایم و موفقیت و سربلندی آنها را در ارتقای امنیت پایدار، از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi