پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عذرخواهی ویژه از مردم گچساران در شورای اداری/تلنگر به مدیرانی که مصوبه‌ای مهم را فراموش کرده‌اند

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان با بسیج امکانات مهیای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ایام نوروز شوند. وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و نیاز شهروندان به خرید کالاهای اساسی و روزمره، نظارت حداکثری بر بازار و اصناف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89309
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

عذرخواهی ویژه از مردم گچساران در شورای اداری/تلنگر به مدیرانی که مصوبه‌ای مهم را فراموش کرده‌اند

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان با بسیج امکانات مهیای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ایام نوروز شوند.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و نیاز شهروندان به خرید کالاهای اساسی و روزمره، نظارت حداکثری بر بازار و اصناف ضرورت دارد.
 
فرماندار گچساران تصریح کرد: کمیته های ۱۰ گانه اجرای برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان تشکیل شده است.
 
دیهیم خوب عنوان کرد: نظارت و کنترل کالا و خدمات در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضروری است.
 
وی با بیان اینکه نظارت در بازار گچساران ضعیف است گفت: اداره صمت باید نظارت خود را بیشتر کرده و اکر نیرو کم دارد از یایر ادارات کمک بگیرد.
 
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: برای متخلفین در بازار جریمه جاره ساز نیست بلکه باید بعد از ۱والی ۲ بار تذکر ان محل پلمپ شود.
 
دیهیم خوب بیان کرد:شهرداری دوگنبدان باید بر معضل سدمعبرها نظارت داشته و آنها را جمع آوری کند.
 
وی افزود: برنامه ریزی لازم برای پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی در این شهرستان در بخش های مختلف از جمله رفاهی و فرهنگی انجام شده است.
 
فرماندار گچساران ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران توسط دستگاه ها در این ایام مهم می باشد، اداره ها بایددر ایام نوروز برای خدمات مطلوب کشیک های منظم داشته باشند.
 
دبهیم خوب اضافه کرد: کفیت نان و نظم در برخی از نانوایی های این شهرستان مطلوب و رضایت بخش نیست.
 
وی افزود: نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت اعلام شده هستند، باید نانوایی های دارای مشتری بیشتر، سهمیه آرد آنها افزایش یابد.
 
فرماندار گچساران اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار گرفته ایم می طلبد نظارت بر قیمت کالاها، گشت های مستمر و حضور بازرسان در سطح بازار بیشتر شود.
 
دیهیم خوب ادامه داد: دستگاهای خدمات رسان با بسیج امکانات مهیای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ایام نوروز باشند.
 
وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و نیاز شهروندان به خرید کالاهای اساسی و روزمره، نظارت حداکثری بر بازار و اصناف ضرورت دارد.
 
 وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت و حضور مدیران در مناطق مختلف شهرستان ضروری است بیان کرد: این اقدام در جهت تسریع و پاسخگویی به مطالبات مردم و پیگیری خواسته های آنها نقش مهمی دارد.
 
دیهیم خوب عنوان کرد: مدیران باید با بدمایی میز خدمت در محلات با حضور مستمر در بین مردم نسبت به حل مشکلات آنها در مجموعه های تحت مدیریت خود کوشاتر باشند.
 
 وی اظهار کرد: تمام کنده کاری های سطح شهر دوگنبدان به طور موقت تعطیل خواهد شد و هیچ مجوز حفاری تا پایان تعطیلات نوروز در سطح شهرستان انجام نخواهد شد.
 
دیهیم خوب تصریح کرد: مسئولان در ارائه خدمات به مردم پارتی بازی نکنند.
فرماندار گچساران خاطدنشان کرد: در روز گذشته ۳۵ تفر لز دانش آموزان از ۳ آموزشگاه این شهرستان برلی درمان سرپایی به نراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند وه هنگی آنها بجز ۲ نفر مرخص شدند، در خصوص علت مراجعه آنها که مسمومیت بوده یا نه نمیتوانیم اظهار نظر کنیم زیرا این پزشکی و تخصصی است.
 
علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران نیز افزود: با توجه به اینکه زمان تعطیلات عید نوروز نزدیک است باید تمامی دستگاههای خدمات رسان اقدامات لازم را انجام دهند.
 
 وی تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار در ایام پایان سال و نوروز و به خصوص ماه رمضان باید کارگروه تنظیم بازار تشکیل گردد و اداره صمت نیز تدابیر خاص را برای نظارت بر عرضه مواد غذایی در بازار گچساران اجرا کنند
 
زارعی رئیس آبفای گچساران نیز اظهار کرد: از طرف خود و تمام پرسنل این دستگاه از مردم گچساران به خاطر اتفاقی در ایستگاه پمپاژ رخ داد و چند روز بی آب بودن عذرخواهی می کنم.
 
وی گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده تلاش خواهیم کرد که از وجود کمبود آب احتمالی درتابستان جلوگیری کنیم.
زارعی بیان کرد: جادارد از همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران و شرکت نفت در راستای همکاری در این پیشامد تقدیر و تشکر کنم.
 
 رئیس آبفای گچساران با اشاره به اینکه پیک مصرف آب در حال حاضر بالا می باشد گفت: با پر شدن مخازن تمامی مناطق در گچساران از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
 
خردمند رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: برخی از ادارات مصوبه کمیته خدمات سفر را هنوز انجام نداده و در اجرای آن کوتاهی کردند، امید می رود هر چه زودتر همکاری های لازم در این خصوص انجام شود.
 
علی محمد آقایی بخشدار گچساران نیز گفت :با توجه به اینکه شهرستان گچساران یکی از قطبهای مسافران، گردشگران و زائران می باشد باید دستگاه های خدمات رسان و ادارات مربوطه اقدامات لازم را در جهت رفاه حال مسافران و گردشگران انجام دهند.
 
 آقایی افزود: مشکل آب شرب بی بی حکیمه و امامزاده جعفر باید برطرف شود.
 دستلاف مدیر جهاد کشاورزی گچساران خاطرنشان کرد:جهاد کشاورزی این شهرستان پروژه‌های متعددی را در دست اجرا دارد.
 
 وی بیان کرد: در راستای تنظیم بازار تاکنون برنج گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در سطح گچساران شده است.
 دستلاف اضافه کرد: نظارت بر رسته های صنفی که بر عهده جهاد کشاورزی می باشد به جد از سوی این دستگاه ادامه دارد.

عذرخواهی ویژه از مردم گچساران در شورای اداری/تلنگر به مدیرانی که مصوبه‌ای مهم را فراموش کرده‌اند 5

عذرخواهی ویژه از مردم گچساران در شورای اداری/تلنگر به مدیرانی که مصوبه‌ای مهم را فراموش کرده‌اند 6

عذرخواهی ویژه از مردم گچساران در شورای اداری/تلنگر به مدیرانی که مصوبه‌ای مهم را فراموش کرده‌اند 7

 

کاهش ۳۰ درصدی تصادفات با وجود افزایش 30 درصدی سفرهای نوروزی
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi