چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته بیست و سوم لیگ برتر|فولاد- استقلال؛ منصوریان مقابل پسران آبی و ساپینتو/ تمرین گلزنی شاگردان قلعه نویی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر روز یکشنبه ۴ دیدار دیگر برگزار خواهد شد. نگاهی به این مسابقات می اندازیم؛  آلومینیوم اراک -پیکان تهران؛ قابل پیش بینی آلومینیوم رده  هفتمی جدول لیگ از رتبه خود در این فصل قطعا راضی است با این حال این تیم با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89300
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

هفته بیست و سوم لیگ برتر|فولاد- استقلال؛ منصوریان مقابل پسران آبی  و ساپینتو/ تمرین گلزنی شاگردان قلعه نویی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر روز یکشنبه ۴ دیدار دیگر برگزار خواهد شد.

نگاهی به این مسابقات می اندازیم؛

 آلومینیوم اراک -پیکان تهران؛ قابل پیش بینی

آلومینیوم رده  هفتمی جدول لیگ از رتبه خود در این فصل قطعا راضی است با این حال این تیم با سه مساوی متوالی به مصاف پیکان خواهد رفت پیکانی که با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول و منطقه خطر قرار دارد. پیکان ۵ هفته است پیروز نشده و با توجه به شرایط فنی این تیم بعید است مدر این بازی هم به دنبال سه امتیاز مسابقه باشد و تلاش می کند با گرفتن یک امتیاز همچنان خود را بالاتر از مس کرمان در جدول لیگ نگه دارد تا ازقعر جدول دور بماند. بازی رفت دو تیم گلی نداشت و شاید این نتیجه در بازی برگشت هم تکرار شود.

آلومینیوم اراک ساختار دفاعی منسجمی دارد و مثل  پرسپولیس رده دومی  فقط یازده گل خورده است و پیکان هم که خط حمله کم توانی دارد و فقط ۱۰ گل در این فصل زده است و به همین  دلیل بعید است فردا دراین مسابقه گلی رد و بدل شود که امیدواریم این پیش بینی درست از کار درنیاید!

هوادار تهران – مس کرمان؛ جبران ناکامی

هوادار بعد از ۲ شکست متوالی  فردا مقابل تیم مس به دنبال سه امتیاز خواهد بود اما مسی ها هم برای سقوط نکردن و حاشیه امنیت دنبال امتیاز هستند و همین مساله بازی را جذاب می کند. هوادار ۲۵ امتیازی در رده نهم جدول است اما مس کرمان ۱۹ امتیازی چهاردهم است و می داند برای بقا  نباید در هفته های پیش رو بدون امتیاز میدان را ترک کند. در بازی رفت هوادار یک بر صفر پیروز شد اما اکنون مس با تجربه تر از قبل شده است. نکته جالب در مورد دو تیم گل های زده است که هوادار فقط ۱۵ گل زده دارد اما مس ۲ گل بیشتر از حریف خود زده است با این حال ساکت الهامی دوست ندارد در شکست  هت تریک کند. مس کرمان تاکنون به لطف شرایط بد دو تیم نفتی قعرنشین توانسته در رده چهاردهم باقی بماندو  ۶ امتیاز با تیم نفت مسجدسلیمان رده پانزدهمی فاصله دارد. 

اقدام جدید در اثر تاریخی بلادشاپور چیست؟/خبر خوش مدیرکل میراث فرهنگی برای سرمایه‌گذاران
دنبال کنید

گل گهرسیرجان – نفت مسجدسلیمان؛ تمرین گلزنی شاگردان قلعه نویی؟

گل گهرسیرجان بعد از شکست جنجالی مقابل استقلال از کورس مدعیان قهرمانی لیگ خارج شد و بعید است بتواند به مثلث قدرت لیگ یعنی سپاهان، پرسپولیس و استقلال برسد. شاگردان قلعه نویی در ۵ دقیقه وقت اضافه مقابل استقلال همه چیز را از دست دادن تا ثابت شود فوتبال بیش از ۹۰ دقیقه است.  گل گهر فردا کار سختی برای پیروز شدن پیش رو ندارد حریفش تیم قعرنشینی است که رضا عنایتی سرمربی خود را هم در اختیار ندارد و یک سرمربی موقت هدایت نفت را برعهده گرفته است.

عنایتی بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران از سمتش استعفا کرد تا این تیره روزی های این تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ما بیش از گذشته شود. شاید این بازی بهترین فرصت برای گل گهرسیرجان باشد تا تمرین گلزنی کنند زیرا نفت با ۴۵ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. بازی رفت را هم گل گهر ۵ بر صفر برده است. 

فولاد خوزستان – استقلال؛  منصوریان مقابل ساپینتو و پسران آبی

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های هفته در اهواز برگزار می شود جایی که قرمزپوشان ا هوازی با هدایت علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال مقابل آبی پوشان تهرانی قرار می گیرند. منصوریان در دو مسابقه ای که هدایت فولاد را برعهده گرفته ۴ امتیاز دشت کرده است تا این تیم جایگاه هشتمی خود را ثابت شده بداند ولی منصوریان و هواداران فولاد قطعا از این رتبه راضی نیستند زیرا باشگاه فولاد تمام خواسته های نکونام را درابتدای فصل برآورده کرد تا این تیم در کورس قهرمانی باشد نه در نیمه بالایی جدول! منصوریان بیش از همه استقلال و استقلالی ها را می شناسد اما تیم ساپینتو جنگنده و با کیفیت تر از گذشته شده و به راحتی امتیاز از دست نخواهد داد. استقلال هفته گذشته در ۵ دقیقه وقت اضافه مسابقه با گل گهر از باخت به پیروزی رسید و اکنون با روحیه  و انگیزه ای مضاعف مقابل فولاد قرار می گیرد.

همه اقدامات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400/آرزوهای بر دل مانده فرمانده پلیس چیست؟
دنبال کنید

بازی رفت دو تیم برنده نداشت و مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید نکته جالب اینکه فولاد در لیگ برتر هنوز موفق به شکست استقلال نشده است. ساپینتو سرمربی احساساتی استقلال هم بعد از هفته ها محرومیت به روی نیمکت این تیم برمی گردد،  در کنار زمین با حضور منصوریان و ساپینتو عکاسان به اندازه  خود مسابقه می توانند از حرکات سرمربی دو تیم عکس بگیرند! عکس هایی که شاید جنجالی هم شود.

ساسان انصاری کاپیتان و گلزن فولاد هم به دلیل ۴ اخطاره بودن در این مسابقه غایب خواهد بود که خبر بدی برای هواداران فولاد است. استقلال در دور برگشت مسابقات فقط یک شکست مقابل سپاهان داشت و دو امتیاز هم در دیدار با نساجی از دست داد بعد از آن پسران آبی پایتخت فقط برنده شدند. منصوریان اگر از استقلال امتیاز بگیرد در آنصورت شانس قهرمان فصل گذشته برای قهرمانی در این فصل کم تر می شود اما ممکن است استقلال اولین شکست لیگ برتری را به تیم منصوریان تحمیل کند و خودش همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان و پرسپولیس باقی بماند.

برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر:

هفته بیست و سوم؛ بزرگداشت روز شهداء- سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی

شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱
تراکتور تبریز – مس رفسنجان – ساعت ۱۵- ورزشگاه یادگار امام تبریز
پرسپولیس – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱
آلومینیوم اراک – پیکان تهران – ساعت ۱۴ – ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
هوادار تهران – مس کرمان – ساعت ۱۵ – ورزشگاه  پاس قوامین تهران
گل گهر سیرجان – نفت مسجدسلیمان – ساعت ۱۷ – ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادخوزستان – استقلال – ساعت ۱۹- ورزشگاه  شهدای فولاد  اهواز

دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱
ذوب آهن اصفهان – نساجی مازندران – ساعت ۱۵- ورزشگاه  فولاد شهراصفهان
صنعت نفت آبادان – ملوان بندرانزلی – ساعت ۱۶- ورزشگاه تختی آبادان

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi