پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کلنگ احداث نیروگاه حرارتی بروجرد به زودی به زمین زده می شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل شرکت توانیر داشتم که در این دیدار پیگیری های لازم جهت کلنگ زنی احداث نیروگاه حرارتی شهرستان بروجرد و زمانبندی کلنگ زنی  این پروژه اساسی بحث و تبادل نظر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89246
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

کلنگ احداث نیروگاه حرارتی بروجرد به زودی  به زمین زده می شود

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل شرکت توانیر داشتم که در این دیدار پیگیری های لازم جهت کلنگ زنی احداث نیروگاه حرارتی شهرستان بروجرد و زمانبندی کلنگ زنی  این پروژه اساسی بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده روستای کمره بالا شهرستان بروجرد به شبکه ملی اطلاعات متصل و امکان دسترسی به اینترنت پر پر سرعت برقرار شد لازم به ذکر است که این موضوع از سال گذشته پیگیری شده بود اما در دیدار اخیری که با وزیر ارتباطات داشتم این مهم محقق شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با توجه به پیگیری های موثر دو سال اخیر اختصاص بودجه لازم جهت آسفالت و بهسازی جاده اشترینان به بروجرد و ابتدای مسیر اشترینان به ملایر محقق شد و اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده که در روزهای آینده نیز عملیات اجرایی آن شروع می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi