جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توسعه اشتغال خرد در سطح استان بوشهر؛ مهمترین راهکار برای رفع بیکاری

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری و گروه‌های مردمی استان بوشهر، مهمترین راهکار برای رفع بیکاری را توسعه اشتغال خرد در سطح استان دانست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89231
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

توسعه اشتغال خرد در سطح استان بوشهر؛ مهمترین راهکار برای رفع بیکاری

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضائی، نماینده مردم دشتستان و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری و گروه‌های مردمی استان بوشهر گفت: هدف کارهای جهادی کسب رضایت الهی است این هدف ارزش کار را بیشتر می‌کند و خداوند هم کمک می‌کند. این فعالیت‌ها با تکیه بر مردم انجام می‌شود و قطعاً با کمک مردم می‌توان همه مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در کارهای بزرگ در گرو مشارکت مردم است،افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای جهادی در سطح کشور نتیجه بخش بوده و در شرایط کنونی نسخه دیگری جز کار جهادی و انقلابی برای به سامان رساندن کارها نداریم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز با حضور مردم پس از حکم جهاد امام به موفقیت رسیدیم خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس درس‌های ارزشمندی برای ما دارد که امروز نیز باید به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی برای خدا کار می‌کنند و دنبال دیده شدن نیستند افزود: هر جایی با مشکل و چالش روبرو شدید ناامید نشوید و در صحنه بمانید. یکی از شاخص‌های اصلی مذهب شیعه امیدواری است و در هر شرایطی باید امیدوار باشیم.

رضائی با بیان اینکه کارهایی که انجام می‌دهیم باید متناسب با شرایط روز و نیازهای جامعه باشد، تصریح کرد: جهاد به شکل‌های مختلفی بوده از جمله دفاع مقدس و مقابله با کرونا و امروز نیز باید متناسب با شرایط روز پیش برویم و مهمترین موضوع و مسئله امروز کشور مسئله اقتصاد و فرهنگ است.

تولید نقطه ثقل موفقیت و پیشرفت است / ورود مردم به عرصه تولید مردمی‌سازی اقتصاد را به دنبال دارد
دنبال کنید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور امروز گرفتار جنگ اقتصادی و فرهنگی است ادامه داد: دشمنی‌ها از گذشته تا امروز بوده و همچنان هم ادامه دارد و باید متناسب با دشمنی دشمن آماده باشیم و اقدام کنیم.

وی مهمترین راهکار برای رفع بیکاری را توسعه اشتغال خرد در سطح استان دانست و بیان کرد: در عرصه فرهنگ نیز باید عملکرد متناسب با شرایط روز داشته باشیم. گروه‌های مجازی در فضای مجازی اردو بزنند و تمرکز ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

رضائی با بیان اینکه اقتصاد و دیگر حوزه‌ها نیز متأثر از فرهنگ است خاطرنشان کرد: درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای هستیم و ریشه اغتشاشات اخیر در کشور به همین برمی‌گردد و دشمن با همه توان خود در این میدان حضور دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ شبکه فارسی‌زبان علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این میزان رسانه علیه هیچ کشوری فعالیت و تمرکز ندارد و باید آفرین گفت به مردمی که در مقابل این فشار مقاومت می‌کنند. بخش سنگین‌تر حمله دشمن نیز در فضای مجازی است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با تسخیر مغزها به سلطه برسد گفت: با ابزار رسانه‌ای و فرهنگی خود ذهن‌ها را هک می‌کنند و کاری می‌کنند که فرد اقدام مورد نظر دشمن را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برخی افراد را باید از اسارت فرهنگی و رسانه‌ای خارج کنیم اظهار کرد: باید در این حوزه تمرکز کنیم. نباید معطل دستگاه‌های فرهنگی بمانیم. دستگاه‌های فرهنگی توان، ابزار و اعتبارات کافی را ندارند و خودمان باید فکری به حال این وضعیت کنیم.

جزئیات کشف ۱۴۰ سلاح جنگی غیر مجاز در شوش
دنبال کنید

رضائی با اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین دشمن در حوزه فرهنگی تاکید کرد: باید متناسب با این شرایط کار فرهنگی و جهادی کنیم. امروز باید با جهلی که دشمن دارد گسترش می‌دهد مقابله کنیم تا واقعیت‌ها برای مردم روشن شود و این مسئولیت ما است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب ما انقلاب آگاهی بوده و امروز نیز باید این آگاهی را گسترش دهیم تا مردم ما اسیر جهل‌پراکنی دشمن نشوند. برای حفظ اسلام باید پمپاژ آگاهی کنیم و با جهل مقابله کنیم.

رضائی بمباران اطلاعاتی را یکی از ترفندهای دشمنان برای القای شبهات مختلف دانست و خاطرنشان کرد: یک دروغ را اینقدر توزیع و پخش می‌کنند تا مردم باور کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جنگ روایت‌ها باید صحنه را به خوبی بشناسیم، مسائل را تحلیل کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب اقدام به عملیات کنیم و تبیین واقعی در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های بیگانه در اغتشاشات اخیر، ادامه داد: وظیفه ما این است که حقیقت را به مردم نشان دهیم. بحث سواد رسانه‌ای بسیار مهم است و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بی‌سوادی رسانه‌ای را یک آفت بزرگ دانست و افزود: خلأ سواد رسانه‌ای در کشور احساس می‌شود و باید نهضت سواد رسانه‌ای در کشور راه‌اندازی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi