شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری در جهت تامین اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در این ۲ سال اخیر بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه ساخت پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان جذب و هزینه شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89219
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری در جهت تامین اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام اسفراین

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  ️با پیگیری های انجام شده در این ۲ سال اخیر بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه ساخت پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان جذب و هزینه شده است.

️وی  افزود: این اعتبار برای ۱۲ پروژه نیمه تمام شهرستان از جمله سالن ژیمناستیک، خانه جوان، زمین تنیس خاکی، سالن رزمی شهرستان، ساخت زمین چمن و سه سالن ورزشی چهل حصار، دهنه شیرین،دحسن آباد هزینه شده است در تلاش هستیم تا ورزش شهرستان را به جایگاه مطلوب برسانیم.

نماینده مردم اسفراین بیان کرد: تا کنون با پیگیری های انجام شده انجمن مستقل کشتی با چوخه به تصویب نهایی رسیده است و اکنون از زیرمجموعه ورزش های بومی محلی خارج شده است همچنین برای احداث چمن مصنوعی فوتبال اسفراین نیز به عنوان یکی از دغدغه های ورزشکاران درحال انجام کار هستیم.

این نماینده مردم در مجلس افزود:  با پیگیری ها و نشست های متوالی صورت گرفته در سفر رئیس جمهور به استان حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت که با جذب این اعتبار ساخت این پروژه به زودی آغاز می شود و پیش بینی می شود این پروژه پس از یک وقفه ۱۰ ساله  تا  سال ۱۴۰۳ به بهره برداری کامل برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi