پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تجهیز امکانات درمانگاه اشترینان/ تامین اعتبار برای توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله بروجردی

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر اورژانس این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال توسعه است و همچنین ۴ دستگاه دیالیز به این بیمارستان اضافه شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89210
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تجهیز امکانات درمانگاه اشترینان/ تامین اعتبار برای توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله بروجردی

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد داشتم که در جریان روند توسعه و تجهیز این بیمارستان قرار گرفتم و پیگیری های لازم در این رابطه صورت گرفته است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر اورژانس این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال توسعه است و همچنین ۴ دستگاه دیالیز به این بیمارستان اضافه شده است و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: ناگفته نماند که به همت خیرین عزیز بخش سنگ شکن و آمفی تئاتر این بیمارستان در حال ساخت و تجهیز است که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین برای رفع مشکل کمبود تجهیزات پزشکی درمانگاه اشترینان تلاش هایی انجام گرفته است و اخیرا نیز یک میلیارد تومان از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی  برای تامین امکانات پزشکی به این درمانگاه اختصاص داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi