شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر آموزش و پرورش؛ پیگیری جهت رفع کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که در این دیدار نیز آقای عزیزی دیگر نماینده شیراز حضور داشتند و در این نشست پیرامون  توجه به مسکن نیروهای خدماتی، رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز بحث و بررسی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89189
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر آموزش و پرورش؛ پیگیری جهت رفع کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم که در این دیدار نیز آقای عزیزی دیگر نماینده شیراز حضور داشتند و در این نشست پیرامون  توجه به مسکن نیروهای خدماتی، رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این نشست اعتبار ۴۰۰ میلیاردی که وزیر در جلسه شورای اداری شیراز پیرامون ساخت و نوسازی مدارس شیراز قول داده بودند یادآوری شد تا اقدام لازم انجام گیرد؛ همچنین موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت، اختصاص یکی از نواحی آموزش و پرورش شیراز به حومه شیراز و تاسیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ شیراز در شهر صدرا بود.

این نماینده مردم در مجلس گفت:  با پیگیری های متعدد ایجاد ناحیه ۵ آموزش و پرورش شیراز در شهر صدرا مورد موافقت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و همچنین مورد تایید سازمان امور استخدامی هم قرار گرفته است از دیگر مطالبات ما قرار گرفتن دانش آموزان مناطق صدرا و حومه شیراز در سهمیه مناطق ۲ و ۳ کنکور از وزیر بوده است.

قادری عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز قول دادند که مصوبات سفر اول روسا با معاون نوسازی به وزارتخانه، بحث اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی، اعزام معاون پارلمانی و معاون نوسازی جهت حل مشکل فضای آموزشی انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi