شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توانمند سازی زیر ساخت‌های استان فارس و شهر شیراز

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: باید زمینه برطرف کردن مشکلات شهر شیراز را برطرف و نسبت به توانمند سازی زیر ساخت‌های استان فارس و شهر شیراز اقدام کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89177
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ضرورت توانمند سازی زیر ساخت‌های استان فارس و شهر شیراز

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی  گفت: یکی از معضلاتی که در کشور وجود داشته این موضوع است که همه شیراز را شهری برخوردار می‌دانند این در حالی است که شیراز در بسیاری از زیر شاخص‌های اجتماعی و زیرساخت‌ها دارای کمبود است.

وی ادامه داد: کمبودهایی که در کلانشهر شیراز وجود دارد می‌تواند ضربه‌های جبران ناپذیری به استان و کشور وارد کند از این رو باید زمینه برطرف کردن مشکلات شهر شیراز را برطرف و نسبت به توانمند سازی زیر ساخت‌های استان فارس و شهر شیراز اقدام کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: با توجه به کمبودهایی که شیراز در زمینه زیرساخت‌های آموزش و پرورش داشته لذا جلسات متعددی با مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش گرفته شد و مصوب شد که زمینه برطرف کردن مشکلات این بخش با تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه برطرف گردد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: مقرر شده تا ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به نواحی چهارگانه شیراز از طریق وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد تا این نواحی زمینه برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش نظیر تکمیل پروژه‌ها و جبران کاستی‌ها، توجه به مسکن نیروهای خدماتی و تکمیل پروژه‌های خیر ساز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در برخی مقاطع، اسیر سیاسی کاری افرادی شده و چنین افرادی ضربات جبران ناپذیری به بدنه این نهاد مهم و استراتژیک کشور وارد کرده‌اند./

پایان پیام

ارائه خدمات درمان سرپایی به ۷۴۸ نفر در مرز میرجاوه
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi