پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس در نشست جمع‌بندی سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان بروجن گفت: تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن باید با اولویت عملیاتی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89159
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی  نماینده مردم بروجن و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در نشست جمع‌بندی سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان بروجن گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) تاکنون در چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری نکرده و این در حالی است که طرح‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن وجود دارد.

وی افزود: به‌همین منظور آمادگی تامین زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن وجود دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به مهاجرت برخی از جوانان جویای کار از چهارمحال و بختیاری به نقاط دیگر کشور اشاره و بیان کرد: سرمایه‌گذاری هُلدینگ‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی می‌تواند به کاهش نرخ مهاجرت از این استان و مهاجرت معکوس کمک کند.

جعفری بروجنی ادامه داد: اجرای عدالت، فلسفه وجود حکومت اسلامی است و عدالت اجتماعی نخستین مؤلفه تشکیل حکومت دینی به‌شمار می‌رود که بخش قابل‌توجهی از این رسالت بر عهده سازمان تامین اجتماعی کشور است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همین راستا خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و متوسط، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان ضرورت دارد.

وی با اشاره به هشدار سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص استاندارد نبودن ساختمان اداری تامین اجتماعی بروجن گفت: این ساختمان باید هر چه سریع‌تر بازسازی و نوسازی شود.

جعفری بروجنی، بروجن را دارای جمعیت قابل‌توجه کارگری اعلام و تاکید کرد: به‌همین منظور تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن باید با اولویت عملیاتی شود.

وی افزود: افزایش پوشش بیمه کارگران ساختمانی، قالی‌بافی و رانندگان به‌طور جدی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی کشور قرار گیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش برای اجرای طرح‌های خیری به‌ویژه در حوزه آموزش و بهداشت و درمان بروجن نقش اثرگذار و مؤثری داشته‌اند که دولت به‌خصوص سازمان تامین اجتماعی باید برای تجهیز این طرح‌ها به دستگاه‌های پیشرفته همکاری داشته باشند.

جعفری بروجنی با اشاره به تشکیل نخستین تعاونی مسکن کارگران کشور در بروجن خاطرنشان کرد: ارائه الگوی موفق در این حوزه و ارائه مشق‌هایی به آنان می‌تواند در افزایش اجرای طرح‌های خیرساز کمک کند./

پایان پیام

دولت و مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران استانی به کار خواهند گرفت
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi