چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای را کسب کرد

ایمان بزرگ امید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش است. وی بیان کرد: بر این اساس، با برنامه ریزی مدون موفق به کسب رتبه سوم کشوری در شاخص توسعه کمی آموزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89150
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای را کسب کرد

ایمان بزرگ امید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

وی بیان کرد: بر این اساس، با برنامه ریزی مدون موفق به کسب رتبه سوم کشوری در شاخص توسعه کمی آموزش های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شدیم.

رئیس اداره فنی وحرفه ای و کاردانش آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: بیش از ۷۵ میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان در دولت سیزدهم اضافه شده است.

 بزرگ امید عنوان کرد: این تجهیزات بیشتر شامل موتور خودرو، کامپیوتر، چرخ خیاطی و تابلو برق صنعتی، دستگاه فرز سنگ و …. بوده است.

وی گفت: همچنین بیش از پنج میلیارد ریال کمک سرانه مصرفی آموزشی و ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر در هنرستان های استان در این مدت توزیع شد.

وی گفت: تجهیز هنرستان‌ها و گرایش دانش آموزان به سمت و سوی شاخه‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش از اهداف و سیاست‌های مهم تبیین شده وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر می باشد که اقدامات قابل توجهی در این مسیر انجام شده است.

رییس اداره فحک (فنی، حرفه ای و کار و دانش) آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در هنرستان های استان بیش از ۵۵ رشته در قالب ۱۷۰ کلاس درس در این استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi