جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آداب تعامل قوا رعایت شود/ از بد اخلاقی سیاسی پرهیز کنیم

به گزارش حوزه احزاب کرونا حبیب الله عسگراولادی که در جلسه مشترک نمایندگان فراکسیون مجلس نهم و ادوار حزب مؤتلفه اسلامی سخن می گفت اظهار داشت: آمریکا در ایران با یک ملت طرف است، تهدیدها و تحریمها هیچ اثری روی عزم ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و دستیابی به فناوریهای نوین ندارد. وی در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89132
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

آداب تعامل قوا رعایت شود/ از بد اخلاقی سیاسی پرهیز کنیم

به گزارش حوزه احزاب کرونا حبیب الله عسگراولادی که در جلسه مشترک نمایندگان فراکسیون مجلس نهم و ادوار حزب مؤتلفه اسلامی سخن می گفت اظهار داشت: آمریکا در ایران با یک ملت طرف است، تهدیدها و تحریمها هیچ اثری روی عزم ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و دستیابی به فناوریهای نوین ندارد.

وی در این نشست به رویداد تلخ جلسه استیضاح وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما باید ادب و آداب تعامل قوا را رعایت کنیم و از بد اخلاقی پرهیز کنیم.

عسگراولادی تصریح کرد: امتحان مجلس امتحان سختی بود و باید مدبرانه در این باره عمل می‌کرد که هم عزت و شرف مجلس حفظ می شد و هم مورد رنجش مردم و مقام معظم رهبری نمی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهم زدن سخنرانی رئیس مجلس در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قم اظهار داشت: کسانیکه فرق بین یک مراسم ملی و یک میتینگ سیاسی را نمی دانند و مرتکب بد اخلاقی می شوند باید تبعات این کار خود را بپذیرند. قانون باید در مورد این افراد داوری کند. این عمل زشت مورد رنجش مراجع عظام تقلید بود و مصداق اختلاف افکنی که مورد نهی رهبری معظم انقلاب است.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند فضای عمومی کشور یک فضای نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زنی باشد، این یک رویکرد انحرافی است و دقیقاً در خط آمریکاست باید هوشیار باشیم.

عسگر اولادی تاکید کرد: اگر یک ضلع گفتگو ادب و آداب را رعایت نمی کند به هیچ وجه مجوز نمی شود ما هم رعایت نکنیم ما باید در خط ولایت عمل کنیم مطمئن باشیم آسیب نمی بینیم.

اجرای ۲۹۸ میلیارد طرح برق‌رسانی در گچساران
دنبال کنید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه ما باید هوشیار و صبور باشیم گفت: ما باید دست دشمن را بخوانیم و از پیمودن راهی که او ترسیم می کند پرهیز کنیم، عصبانیت، کینه توزی، و انتقام جویی نباید بر رفتار سیاسی ما سایه افکند محصول این فرایند بداخلاقی است، ما باید به ادب، قانون و اخلاق پایبند باشیم تا مردم بتوانند سره از نا سره را تشخیص دهند. چنانچه در قرآن کریم فرموده است “ولا تتبعوا خطوات الشیطان”

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi