جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت حل مشکل محورهای مواصلاتی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: برخی محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه شامل راه های اصلی و فرعی و همچنین جاده های روستایی حوزه انتخابیه نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند؛ لذا در نشست با وزیر راه تاکید شد که وزارت راه و شهرسازی توجه جدی به این موضوع داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89063
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت حل مشکل محورهای مواصلاتی رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص جلسه با وزیر راه و شهرسازی گفت:  در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این نشست پیرامون پروژه های راه و شهرسازی حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد.

وی ضمن تشکر از خدمات وزارت راه و شهرسازی افزود: برخی محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه شامل راه های اصلی و فرعی و همچنین جاده های روستایی نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند؛ لذا تاکید شد که وزارت راه و شهرسازی توجه جدی به این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد:  از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد، موضوع واقع شدن برخی از محورهای مواصلاتی بوده که حلقه وصل استان های جنوبی، مرکزی و بنادر است لذا حجم بالای بار ترافیکی در این محورها منجر به سوانح می شود از این منظر حل مشکل روشنائی برای کاهش تصادفات و سوانح جاده ای از ضروریات این محورها است.

این نماینده مردم در مجلس به  دیگر مباحث مطرح شده در نشست با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات بازار ۱۷ شهریور رامهرمز یکی از خواسته‌های به حق مردم و بازاریان بوده است که  از وزیر راه و شهرسازی مطالبه شد مساعدت لازم را در این رابطه داشته باشد؛ همچنین حل مشکلات مسکن مهر و  احداث مسکن ملی در رامهرمز و رامشیر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.

متینیان گفت: در این جلسه نیز اتصال حوزه انتخابیه به شبکه ریلی را  به عنوان یکی از پارامترهای توسعه و پیشرفت منطقه مطرح کردم و در همین راستا نیز تسریع در اجرائی شدن این پروژه را از وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن و مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه راه ها مطالبه کردم.

سردار صفوی: پاکستان بداند که حکومت سعودی پایدار نیست
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان بیان کرد: در این نشست وزیر راه و شهرسازی نیز دستورات لازم جهت تامین قیر برای آسفالت راه های روستایی و شهری و حل مشکل روشنایی محورهای مواصلاتی را صادر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi