پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت ۶۴ باب مدرسه توسط موسسه قلم‌چی در کهگیلویه و بویراحمد

حسین سرمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در موسسه‌های قلم چی کشور در حال آموزش می باشند.  وی بیان کرد: از این تعداد دانش آموزان تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار نفر بورسیه شده‌اند.  مسئول بورسیه بنیاد علمی آموزشی قلم چی تصریح کرد: از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89019
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

ساخت ۶۴ باب مدرسه توسط موسسه قلم‌چی در کهگیلویه و بویراحمد

حسین سرمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در موسسه‌های قلم چی کشور در حال آموزش می باشند. 

وی بیان کرد: از این تعداد دانش آموزان تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار نفر بورسیه شده‌اند. 

مسئول بورسیه بنیاد علمی آموزشی قلم چی تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار نفر از کهگیلویه و بویراحمد هستند و این استان رتبه دوم بورسیه را در سطح کشور در بنیاد علمی آموزشی قلم چی دارد.

سرمه عنوان کرد: تاکنون ۵۴ هزار و ۴۲۴ دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد در بنیاد علمی آموزشی قلم چی بورسیه رایگان دریافت کردند.

وی گفت: ۴۰۰ طرح آموزشی و کتابخانه تاکنون در مناطق محروم کشو از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی ساخته شده که از این تعداد ۳۵۰واحد آموزشی است.

مسئول بورسیه بنیاد علمی آموزشی قلم چی خاطرنشان کرد: چهار طرح آموزشی با مشارکت کانون فرهنگی آموزشی قلم چی در روستاهای جهاد آباد امامزاده جعفرو پشه کان گچساران، منصورآباد و برمامیون باشت به بهره برداری رسیده است.

سُرمه بیان کرد: همچنین این بنیاد امسال اقدام به بازسازی خوابگاه دانشجویی یاسوج و تجهیز ۱۰ باب سالن مطالعه دانشجویی یاسوج، تجهیز کتابخانه مرکزی استاد بهمن بیگی دانشگاه یاسوج به ظرفیت های ۸۰۰ دانشجو کرده است.  

مسئول بورسیه بنیاد علمی آموزشی قلم چی ادامه داد: تاکنون ۶۴ باب مدرسه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی ساخته شده است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi