جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان وجود دارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شهرک صنعتی اشراق زنجان گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد و البته خبرهای خوب سرمایه‌گذاری خارجی در استان نیز در راه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88983
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان وجود دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شهرک صنعتی اشراق زنجان، با بیان اینکه استان زنجان ۱۲۰۰ واحد تولیدی و ۱۵ شهرک صنعتی دارد، گفت: در زنجان برای توسعه صنعتی مشکلاتی در خصوص زیرساخت‌ها و تأمین زمین داشتیم.

وی افزود: با زمینی که امروز کلنگ‌زنی آن صورت گرفت و زیرساخت خوبی نیز دارد، برخی از مشکلات رفع خواهند شد؛ اما همچنان باید به فکر تأمین زمین برای استقرار شهرک‌های جدید بعدی باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی استان باید در تکمیل این طرح توسعه اهتمام داشته باشد تا این اراضی هرچه زودتر به متقاضیان واگذار شود، ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد و البته خبرهای خوب سرمایه‌گذاری خارجی در استان نیز در راه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi