دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در آئین بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بازسازی و بهسازی دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل هر چند پیشرفت‌های خوبی داشته است اما رفع نواقص در این بخش نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: ضروری است در حوزه ثبات شغلی نیروهای شرکتی و کارکنان زحمت‌کش راهداری و راه و شهرسازی نیز اقدام شده و فوق‌العاده کاری این عزیزان در اسرع وقت پرداخت شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بازسازی و بهسازی دارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس  آمار تصادفات جاده‌ای استان اردبیل به‌ویژه در حوزه شمال استان را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: این مهم نیازمند تسریع در امر تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراه بوده و امیدواریم در سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز با بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن اردبیل، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت حمل و نقل استان باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi