شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ امکانات برای مراکز درمانی اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ ؛ وزارت صمت برای احداث واحدهای صنعتی حوزه انتخابیه اقدام کند

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ در مجلس گفت: با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفت دستگاه و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی شهرستان های اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ  اختصاص یافت و در تلاش هستیم تا امکانات بیش تری را در اختیار مراکز درمانی حوزه انتخابیه قرار دهیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88959
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اخذ امکانات برای مراکز درمانی  اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ ؛ وزارت صمت برای احداث واحدهای صنعتی حوزه انتخابیه اقدام کند

قدرت اله حمزه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در شهرستان های حوزه انتخابیه احداث شد و در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفت دستگاه و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی شهرستان های اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ  اختصاص یافت و در تلاش هستیم تا امکانات بیش تری را در اختیار مراکز درمانی حوزه انتخابیه قرار دهیم.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و با مساعدت بنیاد مسکن تعدادی از جاده های روستایی حوزه انتخابیه آسفالت شدند و قرار بر این شد تعداد دیگری از روستاها هم آسفالت شوند که این موضوع نیز همت دستگاه های مربوطه را می طلبد. 

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد:  صنعت حوزه انتخابیه دچار مشکل اساسی است چرا که در طول سالیان گذشته وزارت صمت اقدامی در راستای احداث کارگاه های تولیدی اقدام نکرده است و به همین دلیل در بحث اشتغال اتفاق مطلوبی در حوزه انتخابیه نیفتاده است لذا انتظار می رود وزارت صمت اقدام اساسی در این رابطه انجام دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi