جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به‌نام استان صادر شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه‌ها گفت: در آستانه عید نوروز بر بازار استان نظارت دقیقی صورت گیرد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم‌های بازرسی دستگاه‌ها منسجم شوند، افزود: نمایشگاه‌های بهاره در تمام شهرستان‌ها در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88900
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به‌نام استان صادر شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه‌ها گفت: در آستانه عید نوروز بر بازار استان نظارت دقیقی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم‌های بازرسی دستگاه‌ها منسجم شوند، افزود: نمایشگاه‌های بهاره در تمام شهرستان‌ها در جهت کنترل و مدیریت قیمت‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یک هفته قبل از برپایی نمایشگاه‌ قیمت‌گذاری‌ها شروع شود و تیم قیمت‌گذاری باید تشکیل شود لذا بدون هماهنگی و تعیین قیمت‌ها، هیچ نمایشگاهی برگزار نشود.

وی بیان کرد: فرمانداران نظارت کنند که خودپردازها اگر مشکلی دارند اعلام کنند تا رفع شود که تاکنون در بهمئی و مارگون مشکلاتی وجود دارد و بر تمام زوایای اقتصادی نظارت شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار تن سردخانه در استان بود که در این دولت مجوز ۳۲ هزار تن دیگر صادر شد گفت: با احداث سردخانه‌های از هدر رفت محصولات استان و خسارت به کشاورزان جلوگیری می‌شود.

عسکری همچنین خبر خوبی داشت و گفت: طی چند سال‌های اخیر سیمان استان به نام استان بوشهر صادر می‌شد اما با اقدامات صورت گرفته تاکنون چند تن سیمان از گمرک کهگیلویه و بویراحمد و به نام استان صادر شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi