جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح مجمع خیران آبرسان یک حرکت نو در حوزه آبرسانی در کشور است

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه در مجلس در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بخش احمدآباد شهرستان مشهد گفت:اجرای طرح مجمع خیران آبرسان یک حرکت نو در حوزه آبرسانی در کشور در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب در روستاها و به ویژه مناطق محروم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اجرای طرح مجمع خیران آبرسان یک حرکت نو در حوزه آبرسانی در کشور است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه و عضو مجمع نمایمدگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بخش احمدآباد شهرستان مشهد حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم گفت: در تلفیق بودجه مجلس که روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد، ۲ مصوبه بسیار خوب در حوزه آب و فاضلاب به ویژه آب و فاضلاب روستایی مطرح شده است.

وی افزود: اجرای طرح مجمع خیران آبرسان نیز یک حرکت نو در حوزه آبرسانی در کشور در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب در روستاها و به ویژه مناطق محروم است، در قالب این طرح خیران حوزه آبرسانی به منظور تشویق از مالیات معاف خواهند شد، همچنین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی وابسته به این خیران نیز از مالیات معاف می شوند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: در مشهد تعداد روستاهای محروم زیاد است و اجرای طرح پیوستن روستاهای محروم به قرارگاه محرومیت‌زدایی از توافق به قانون تبدیل شده که مصوبات به صحن علنی مجلس ارائه و به تایید نهایی می‌رسد تا به تکمیل پروژه‌های آبرسانی در سال آینده کمک کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: پروژه آبرسانی نیز که امروز در روستای ابرش بخش احمدآباد مشهد افتتاح شد، به علت طولانی بودن خط شبکه و حجم بالای تامین مالی، سالیان سال است که آرزوی تاریخی مردم منطقه بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi