شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در حل مشکل آبرسانی به روستاهای ملکشاهی

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی در بازدید نظارتی از شهرستان ملکشاهی خواستار تسریع در حل مشکل آبرسانی به روستاهای این شهرستان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88692
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

ضرورت تسریع در حل مشکل آبرسانی به روستاهای ملکشاهی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید نظارتی از شهرستان ملکشاهی گفت: در شهرستان ملکشاهی روستاهای پاریاب، درگه، نیازآباد، طالقانی، وری علی نظر، پل شکسته، توت، نادرآباد، وری کله وند، بلوطستان، گنبد پیرمحمد، سیاب-درویش، انجیر، بوستانه، سیرانه و گل گل سفلی آباد آب ندارند و متاسفانه در بین ۷۲۰۰ روستایی که باید در سطح کشور مشکل آبرسانی شان حل شود نیامده‌اند.

وی با بیان اینکه روستای انجیر، آب شرب ندارد و نیاز به سه کیلومتر جاده دسترسی برای وصل شدن به شهر مهر دارد، ادامه داد: در روستای باولک نیز برای حل مشکل آب کشاورزی، یک میلیارد از محل اعتبار در اختیار نمایندگان اختصاص یافته است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در روستای چشمه پهن، از ۳۲ هزار متری که به آسفالت نیاز دارد فقط ۴۲۰۰ متر آسفالت شده است. این روستا هدف گردشگری و مسیر عشایری هم هست و این ۸۷۰۰ متر این مسیر نیاز به تعریض و تعمیر دارد.

فلاحی بیان کرد: روستای چم انار در بحث جاده و کانال کشاورزی آن مشکل دارد و خیابان اصلی آن نیاز به آسفالت دارد. این روستا ماشین حمل زباله هم ندارد.

وی افزود: روستای خوشادول و توت نیز آب ندارد و طرح هادی آن اجرا نمی‌شود و جاده دسترسی آن مشکل دارد. خانه بهداشت هم ندارد. دهیاران مشکل آنتن دهی اهالی را هم مطرح کرده‌اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اظهار داشت: در روستای باولک، آب کشاورزی و آنتن دهی آن مشکل دارد و فضای ورزشی هم ندارد. قبلاً یک میلیارد تومان برای کانال کشاورزی این روستا اختصاص یافته است.

موافقت با تامین مالی پروژه راه آهن شیراز-بوشهر از طریق تهاتر نفت
دنبال کنید

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روستای گنبد پیرمحمد با توجه به اینکه روستایی زیارتی است نیاز به فضای سبز برای زائرین دارد که قرار است برای روستا ایجاد شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi