سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

۲۶۰ میلیارد تومان هزینه درمان‌ غیر مستقیم کهگیلویه بویراحمد در سال گذشته

اسحاق غلامپور معاون خرید راهبردی (درمان های غیر مستقیم) تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر ۵۵۰ مرکز ارائه دهنده خدمات طرف قرارداد تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.  وی بیان کرد: ماهیانه میانگین ۲۰۰ هزار نسخه در این مراکز تولید می شود که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88587
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

۲۶۰ میلیارد تومان هزینه درمان‌ غیر مستقیم کهگیلویه بویراحمد در سال گذشته

اسحاق غلامپور معاون خرید راهبردی (درمان های غیر مستقیم) تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر ۵۵۰ مرکز ارائه دهنده خدمات طرف قرارداد تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

 وی بیان کرد: ماهیانه میانگین ۲۰۰ هزار نسخه در این مراکز تولید می شود که جمعا در طول سال این میزان به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه خواهد رسید.

معاونت خرید راهبردی (درمان های غیر مستقیم) تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: به بیماران خدماتی اعم از ویزیت تا جراحی ها و خدمات پاراکلینیک و بستری بیماران ارائه می شود.

غلامپور عنوان کرد: افزون بر ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه درمان های غیر مستقیم کهگیلویه بویراحمد در سال گذشته بوده در سال جاری این میزان نزدیک به ۱۸۶ میلیارد تومان برای طرف قراردادها بوده است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته مصوبه ای را تصویب کرد که در شهرستان هایی که بیمارستان ملکی ندارند کلیه خدمات های بستری در مراکز دانشگاهی رایگان است.

 معاونت خرید راهبردی (درمان های غیر مستقیم) تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: در استان بیمارستان ملکی کوچک وجود دارد افراد ۶۰ سال به بالا نیز شامل این مصوبه خواهند شد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi