سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیکاری در گچساران 16 درصد است/ آمار کارگران مشغول و مراجعه کنندگان به کاریابی‌ها

صدراله چهره آزاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده ،نرخ بیکاری در شهرستان گچساران بیش از ۱۶ درصد است. وی بیان کرد: افزون بر۶۰۰ نفر جویای کار با جنسیت مرد و زن امسال در کاریابی های این شهرستان ثبت نام کرده اند که تمام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88545
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

کرونا :

بیکاری در گچساران 16 درصد است/ آمار کارگران مشغول و مراجعه کنندگان به کاریابی‌ها

صدراله چهره آزاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده ،نرخ بیکاری در شهرستان گچساران بیش از ۱۶ درصد است.

وی بیان کرد: افزون بر۶۰۰ نفر جویای کار با جنسیت مرد و زن امسال در کاریابی های این شهرستان ثبت نام کرده اند که تمام آنها دارای مدارک عالی هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران تصریح کرد: ۸۰۰ نفر جویای کار از سال گذشته تاکنون در این شهرستان بطور مستقیم بکار گمارده شده اند.

چهره آزاد عنوان کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار و ۳۳۸ نفر کارگر در شرکت نفت، پنج هزار نفر شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی ، ۸۳۵ نفر سد چم شیر، ۴۶ نفر کارخانه آرد مارون، ۴۵ نفر کارخانه بهنوش، ۶۲ نفر کارخانه روغن نباتی و ۴۲ نفر از سوی پیمانکاران شرکت نفت و … مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: در زمینه به کار گیری نیروهای غیر بومی در پتروشیمی گچساران جلسات متعددی برگزار شد که این شرکت و شرکت های تابع قانون کار ملزم به بکار گیری نیرو های بومی هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران خاطرنشان کرد: نبود مهارت های لازم در افراد بومی تنها دلیل جذب نیروهای غیر بومی در این شرکت ها است.

چهره آزاد بیان کرد: تعاونی های تولیدی و خدماتی این شهرستان ۱۴۲ مورد می باشد،۹۵ درصد از این تعاونی ها معادل ۱۳۵ آنها فعال است.

وی افزود: با راه اندازی شرکت های تعاونی تولیدی و خدماتی برای بیش از ۲ هزار نفر از افراد جویای کار این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

۱۶۸ گلزار شهید ساماندهی‌نشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
دنبال کنید

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران ادامه داد: شرکت های تعاونی تولیدی و خدماتی شهرستان گچساران در رشته های مختلف شامل تامین نیازهای تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و صنوف خدماتی، تعاونی های نوع جدید، چندمنظوره، حمل و نقل، خدمات، صنعتی، عمرانی، فرش دستبافت، کشاورزی، مسکن و معدنی ایجاد شده اند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi