جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبه‌گری مسئولان قضایی از متولیان شهری سی‌سخت/ رئیس شورای شهر: در گرفتن مطالبات از ادارات یاریمان کنید

به گزارش کرونا از سی‌سخت، اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت و سرپرست شهرداری با همراهی تعدادی از مدیران شهری با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دنا دیدار کردند. در این دیدار که در محل دادگستری شهرستان دنا صورت گرفت غلامی‌پور رئیس دادگستری شهرستان  گفت: شهرداری  نهادی مردم‌نهاد و کار آن اجرایی و خدمات رسانی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88534
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

مطالبه‌گری مسئولان قضایی از متولیان شهری سی‌سخت/ رئیس شورای شهر: در گرفتن مطالبات از ادارات یاریمان کنید

به گزارش کرونا از سی‌سخت، اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت و سرپرست شهرداری با همراهی تعدادی از مدیران شهری با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دنا دیدار کردند.

در این دیدار که در محل دادگستری شهرستان دنا صورت گرفت غلامی‌پور رئیس دادگستری شهرستان  گفت: شهرداری  نهادی مردم‌نهاد و کار آن اجرایی و خدمات رسانی به مردم است لذا اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری در شهرداری باید با گذشتن از حواشی تمام توان خود را معطوف  خدمت و گشایش  از مشکلات مردم کنند.

رئیس دادگستری دنا با اشاره به لزوم خدمت و گره‌گشایی از کار مردم اظهار داشت: رضای خداوند و در وهله بعد رضایت شهروندان  را باید سرلوحه کارهایمان قرار داده و از این فرصت کوتاه خدمت نهایت استفاده را جهت خدمت به مردم داشته باشیم.

غلامی‌پور ضمن تشکراز شهرداری و شورای شهر بابت  فضاسازی و انجام کارهای فرهنگی در دهه مبارک فجر انقلاب گفت: برخی مشکلات و معضلات در شهر وجود دارد که از شما خواهان تلاش بیشتر جهت رفع این مشکلات هستیم.

افشین، دادستان شهرستان دنا هم گفت: فلسفه وجودی مسئولیت به عنوان  موهبت الهی، خدمت و گره گشایی از کار مردم است و باید با هدف رضای خداوند متعال و رفع مشکلات مردم با عزم جدی و سرعت بخشیدن به کارها فرصت را غنیمت شمرده و از این فرصت کوتاه نهایت استفاده را جهت رفع مشکلات مردم انجام دهیم.

دادستان دنا در ادامه با اشاره به توریستی بودن شهر سی سخت و مواهب خدادادی در شهرستان دنا گفت: می توان با کار جهادی، برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های مناسب شهر سی سخت را به عنوان قطب اقتصادی در کنار گردشگری مطرح کرد.

مبتلا شدن ۱۸ هزار هکتار از جنگل‌های بلوط باشت به آفت پروانه برگ خوار سفید
دنبال کنید

دادستان شهرستان دنا در ادامه ضمن اشاره به بخشی از مشکلات سطح شهر خواستار رفع این مشکلات تا شروع فصل گردشگری شد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حمید تقی زاده رئیس شورای شهر سی سخت به نمایندگی از اعضای شورای شهر، ضمن ارائه گزارشی از امور انجام گرفته اخیر در شهر و همچنین با اشاره به برنامه های آتی شورا و شهرداری گفت: انباشته شدن مشکلات در دهه اخیر در شهرداری، اجحاف در حق شهرداری، معوقات حقوقی چندین ماهه کارکنان، ناکافی بودن اعتبارات تخصیصی بعد از زلزله جهت ایجاد زیرساخت ها همچنین عدم همکاری ادارات در پرداخت بدهی خود به شهرداری از عمده مشکلات مدیریت شهری در سی‌سخت است و خواهان همکاری  ریاست دادگستری و دادستان و مجموعه قضایی جهت اخذ این مطالبات (ماده ۷۷) هستیم. 

تقی زاده  با اشاره به پیگیری‌های شورای شهر جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم و شهرداری با اشاره به یکی از این پیگیری ها در خصوص  مواد قانونی استمهال تسهیلات مناطق حادثه دیده  گفت: متاسفانه در آستانه دومین سالگشت زلزله سی سخت تعدادی از بانکها هنوز استمهال را انجام نداده اند که از شما مقام قضایی تقاضای پیگیری این موضوع را داریم.

تقی‌زاده در ادامه ضمن اشاره به معضل حیوانات ولگرد در سطح شهر گفت: کارهای  زیرساختی این امر در یکی دو هفته اخیر توسط شهرداری  بعنوان مجری انجام گرفته اما جهت شروع و اجرایی کردن عملیات جمع آوری و بعد از آن نگهداری و بقبه مراحل نیازمند حمایت و تٲمین اعتبار  هستیم.

مهدی یکتا پرست سرپرست شهرداری سی سخت  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در یکماه گذشته با اشاره به مشکلات و معضلات  شهرداری سی سخت از جمله معوقات چندین ماهه  حقوق پرسنل، کمبود ماشین آلات بالاخص تجهیزات برف روبی با توجه به سردسیر بودن منطقه و بارش های سنگین گفت: با تمام توان با همین تجهیزات با همت همکارانم در شهرداری و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر با تلاش  شبانه روزی دل در گرو خدمت به همشهریان بسته و در حال خدمات رسانی به شهروندان هستیم.

مهم ترین مسئولیت امام انقلاب بود / اشکالات ما در نظام قسمت عمده اش از ناحیه دولت های سکولار است
دنبال کنید

یکتاپرست اظهار داشت: آرای کمیسیون ماده ۷۷  شهرداری و مطالبات آزاد ادارات دولتی همچنین هزینه پروانه‌های صادره زمان زلزله سی سخت که در آستانه دومین سالگشت زلزله هنوز به شهرداری پرداخت نشده که با اخذ آنها بخش مهمی  از مشکلات شهرداری مرتفع می‌شود خواستار حمایت و پیگیری ریاست دادگستری و دادستان شهرستان،  جهت وصول این  مطالبات هستیم.

بهنام حیدری دیگر عضو شورای شهر یکی از مشکلات و معضلات همیشگی شهرداری را حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت های حفار و عدم تسریع و ترمیم اصولی توسط آنها عنوان گرد.

ناصر رهامی و محمد فرهادی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بودند که در این دیدار حضور داشته و در خصوص مسائل و مشکلات شهر و شهروندان اظهار نظر کردند.

مطالبه‌گری مسئولان قضایی از متولیان شهری سی‌سخت/ رئیس شورای شهر: در گرفتن مطالبات از ادارات یاریمان کنید 5

مطالبه‌گری مسئولان قضایی از متولیان شهری سی‌سخت/ رئیس شورای شهر: در گرفتن مطالبات از ادارات یاریمان کنید 6

مطالبه‌گری مسئولان قضایی از متولیان شهری سی‌سخت/ رئیس شورای شهر: در گرفتن مطالبات از ادارات یاریمان کنید 7

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi