جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی تیم اقتصادی برای گره‌گشایی از واحدهای تولیدی/ ۲۲ واحد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر در بیست و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مشکل ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی، دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها و بازگشت به چرخه تولید ارائه شد. مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

آمادگی تیم اقتصادی برای گره‌گشایی از واحدهای تولیدی/ ۲۲ واحد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر در بیست و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مشکل ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی، دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها و بازگشت به چرخه تولید ارائه شد.

مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری اهتمام ویژه‌ای بر گشایش موانع واحدهای تولیدی و اقتصادی گذاشته شد.

وی عنوان کرد: این آمادگی در بین تیم اقتصادی استان وجود دارد که گره‌هایی که باعث رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و اقتصادی شده را رفع و زمینه بازگشت واحدها به چرخه تولید و رونق بخش اقتصادی استان را فراهم کند.

ضامن‌فر با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرصت مهمی است تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مشکلات و موانع خود را ارائه کنند، گفت: طی سال‌های اخیر مشکلات واحدهای فراوانی در این کارگروه مطرح و پس از رفع به چرخه تولید بازگشتند و علاوه بر رونق تولید زمینه اشتغال بخش قابل توجهی از نیروی جوان پای کار فراهم شده است‌.

در ادامه کریم روزبهان در خصوص عملکرد این کارگروه در سال جاری گفت: تاکنون ۲۶ جلسه اصلی و ۵۱ کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و مشکلات ۱۱۴ واحد تولیدی مطرح شد.

وی تعداد مصوبات کارگروه را ۲۴۰ مصوبه عنوان کرد و افزود: ۱۸۶ مورد از مصوبات اجرایی و ۵۴ مصوبه نیز در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از بازگشت ۲۲ واحد به چرخه تولید طی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: ۲۲ واحد با سرمایه‌گذاری۵۹۰۰ میلیارد ریال به چرخه تولید بازگشت و زمینه اشتغال ۲۸۵ نفر فراهم شد.

دشمنان به دنبال ضربه از درون انقلاب هستند/باید مراقب باشیم ابتذال بجای هنر تبلیغ نشود!
دنبال کنید

روزبهان خاطرنشان کرد: نشست امروز بیست و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود که تصمیمات خوبی برای ۱۲ واحدی که مشکلاتی داشتند گرفته شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi