شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه پشت جلسه برای رفع مشکل ترافیک یاسوج/ وعده‌های پوچ در پل چهارم بشار

به گزارش کرونا از یاسوج، معضلات و مشکلات ترافیکی مرکز کهگیلویه و بویراحمد کلافه‌ کننده و نگران کننده شده به همین جهت حوزه دفتر فنی استانداری جلسه پشت جلسه برگزار می‌کند تا بلکه برای رفع ترافیک چاره‌اندیشی شود. در همین خصوص عیسی شهامت با اشاره به اینکه برای درمان وضعیت ترافیک جلسه شورای ترافیک به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88441
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

جلسه پشت جلسه برای رفع مشکل ترافیک یاسوج/ وعده‌های پوچ در پل چهارم بشار

به گزارش کرونا از یاسوج، معضلات و مشکلات ترافیکی مرکز کهگیلویه و بویراحمد کلافه‌ کننده و نگران کننده شده به همین جهت حوزه دفتر فنی استانداری جلسه پشت جلسه برگزار می‌کند تا بلکه برای رفع ترافیک چاره‌اندیشی شود.

در همین خصوص عیسی شهامت با اشاره به اینکه برای درمان وضعیت ترافیک جلسه شورای ترافیک به طور مستمر برگزار می‌شود، گفت: وضعیت کنونی ترافیکی شهر یاسوج شاید قابل تحمل و مدار باشد اما در آینده نگران کننده‌ خواهد بود و با معضل مواجه خواهیم شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشاور راه و شهرسازی و همچنین شهرداری مطالعه کاملی جهت خروج ترافیک از طریق پل چهارم انجام دادند که مصوب شد در نشست آینده شورای ترافیک بسته کامل آنچه مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای خروج ترافیک از پل سوم بشار گفت: راه و شهرسازی خروج ترافیک از محور کرد لاغری به سمت روستای مختار را مورد مطالعه قرار داده بود که مقرر شد عملیاتی شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین جهت خروج ترافیک از پل سوم بشار خروجی ترافیک به سمت نجف‌آباد حد فاصل پمپ بنزین منصوری و مسجد نجف‌آباد همچنین خروج ترافیک از اراضی خلف‌آباد به سمت اراضی حاشیه خط انتقال برق فشار قوی جهت بررسی پیشنهاد شد.

شهامت در خصوص آخرین وضعیت پل چهارم بشار گفت: در اعتبارات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای این پل دیده شده اما برآورد شهرداری برای پل ۱۳ میلیارد تومان است که از پل تا مجتمع بنیاد شهید به مناقصه گذاشته شود.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در گچساران
دنبال کنید

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: می‌توانیم زمان مشخص کنیم تا پل افتتاح شود اما وقتی خروجی مشخصی نداشته بی‌فایده است.

وی خاطرنشان کرد: در پل چهارم بشار دست به عصا هستیم و اجازه بدهیم طرح به مناقصه گذاشته شود بعد زمان افتتاح آن را مشخص کنیم البته تاکنون هرقولی شهرداری برای پل چهارم بشار داده به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi