سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از 200 میلیارد تومان طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

روانبخش دیهیم خوب در حاشیه افتتاح و کلنگ زنیپروژه های این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار می شود از جمله آنها می‌توان به جشن بزرگ میدان انقلاب همراه با برنامه های شاد و متنوع در تاریخ ۱۵ و ۱۶

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88417
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

بیش از 200 میلیارد تومان طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

روانبخش دیهیم خوب در حاشیه افتتاح و کلنگ زنیپروژه های این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار می شود از جمله آنها می‌توان به جشن بزرگ میدان انقلاب همراه با برنامه های شاد و متنوع در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۲۱تا ۲۳ در سالن پد خندق گچساران اشاره کرداین برنامه بصورت زنده از شبکه دنا پخش می شود.

 وی بیان کرد: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: از این تعداد ۵۰ پروژه و طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۶ پروژه دیگر نیز با اعتبار بیش از یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

دهیم خوب عنوان کرد: در همین خصوص ۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۹۴۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد یک مورد آن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳ مورد نیز با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود. 

وی گفت: افزون بر ۶۲ پروژه و طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در گچساران افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۹ پروژه عمرانی با اعتبار یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ پروژه نیز با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

بازدید اردوی راوایان پیشرفت از سد و نیروگاه چم شیر گچساران
دنبال کنید

 دیهیم خوب بیان کرد: این پروژه ها و طرح های عمرانی در حوزه های عمران روستایی( بنیاد مسکن بخشداری)، راهداری، شرکت گاز، جهاد کشاورزی، دانشگاه،شهرداری، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، حوزه بهداشت و درمان، آبخیز داری، ارتباطات و عشایر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi