چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم بهمئی در 22 بهمن امسال رستاخیزی دیگر برپا می‌کنند

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از بعثت غدیر و عاشوراست و ثمره ی زحمات تمام انبیا و اولیای الهی و شهدا و علمای اعلام از کلینی تا خمینی کبیر بوده بر همه ما واجب است.  صلواتی بیان کرد: نظامی که پشتوانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88334
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

مردم بهمئی در 22 بهمن امسال رستاخیزی دیگر برپا می‌کنند

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از بعثت غدیر و عاشوراست و ثمره ی زحمات تمام انبیا و اولیای الهی و شهدا و علمای اعلام از کلینی تا خمینی کبیر بوده بر همه ما واجب است.

 صلواتی بیان کرد: نظامی که پشتوانه و عقبه فکری آن انقلاب رسول الله و مکتب امیرالمومنین و مکتب سید الشهدا است و بر اساس باورهاو اعتقادات و آیات الهی است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و دفاع از این نظام واجب و لازم است و امروز بیش از هر زمانی این نظام توحیدی جمهوری اسلامی نیاز به یاری مردم دارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: پیام انبیاء اولیا و شهدا و پیام امام راحل(ره) امروز برای ما این است که از جمهوری اسلامی حمایت حفاظت و مراقبت کنیم.

حجت الاسلام صلواتی افزود: روز ۲۲ بهمن روزی است که همه ی ما باید به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاییم برای دفاع از ارزش ها و آرمان ها و تعالیم قرآن و عترت سیره اهل بیت عصمت و طهارت شهیدان و برای دفاع ولی فقیه زمان لذا از مردم غیور شجاع متدین و شهید پرور شهرستان بهمئی دعوت می‌کنیم که بار دیگر رستاخیزی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا کنند.

وی گفت: از همه برادران و خواهران و خانواده معظم و معزز شهدا جانبازان ایثارگران دانش آموزان و فرهنگیان و دانشجویان و روحانیت دعوت میکنیم در روز ۲۲ بهمن با حضور خودشان در راهپیمایی، دینی را که نسبت به این انقلاب و نظام و برای شکرگزاری از این نعمت عظمای الهی بوده ادا کنند.

باز هم توهم توطئه
دنبال کنید

این امام جمعه یادآور شد: همه ما در این راهپیمایی که عبادت و مقدس است و نصرت و رحمت الهی را به دنبال دارد برای بیعت با رهبر حکیم و عالی قدر انقلاب شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi