پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان از جرایم عوارض آلایندگی به استان خوزستان در دیدار با وزیر اقتصاد

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در دیدار با وزیر اقتصاد پیگیری پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان از جرایم عوارض آلایندگی به استان خوزستان شدیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88322
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان از جرایم عوارض آلایندگی به استان خوزستان در دیدار با وزیر اقتصاد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در خصوص دیدار خصوص دیدار مجمع نمایندگان با وزیر اقتصاد اظهار کرد: در این نشست مباحث مختلفی در زمینه مالیات ، جرایم عوارض آلایندگی و گمرکات استان مطرح گردید .

حسینی ادامه داد : یکی از مباحث مورد اهمیت این نشست موضوع بخشش عوارض آلایندگی بود که نمایندگان تاکید بر عدم بخشش این جرایم که بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان می باشد داشتند.

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مرحله اول پرداخت این عوارض حدود ۵ هزار میلیارد تومان به استان رسید و با توجه به عقب ماندگی هایی که در شهرها و روستاهای استان دیده می شود نمایندگان در پرداخت ما بقی این عوارض تاکید فراوان داشتند تا هیچگونه بخششی در این حوزه صورت نپذیرد.

وی اضافه کرد : امروز می‌بینیم که شهرداری ها و دهیاری ها در اجرای پروژه ها و طرح های زیربنایی دچار مشکلاتی در زمینه تامین اعتبارات می باشند و پرداخت این عوارض در توسعه استان نقش بسیار زیادی خواهد داشت .

حسینی اظهار داشت: موضوع بعد در حوزه گمرکات بود که در خصوص نصب دستگاه های ایکس ری در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین استقرار گارد گمرک در نقاط گمرکی صحبت شد و وزیر محترم قول اجرای این طرح ها را در سال آینده دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi