جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اجرای بیش از ۲۴۲ طرح عمران روستایی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روح اله عمادی در آئین افتتاح پارک روستای شمس عرب در گچساران اظهار کرد: این میزان اعتبار در زمینه بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت و بهسازی و بازسازی مسکن در روستا و بافت فرسوده دوگنبدان هزینه شد. وی بیان کرد: ساخت چهار پارک.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88292
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اجرای  بیش از ۲۴۲ طرح عمران روستایی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روح اله عمادی در آئین افتتاح پارک روستای شمس عرب در گچساران اظهار کرد: این میزان اعتبار در زمینه بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت و بهسازی و بازسازی مسکن در روستا و بافت فرسوده دوگنبدان هزینه شد.

وی بیان کرد: ساخت چهار پارک. ۱۴۴ هزار متر زیر سازی و بیس، ۱۴۴ متر مربع آسفالت، ۱۱ هزارو ۱۰۵ متر سنگ فرش، ۶۴۵ متر طول دیوار حائل، یکهزارو ۹۵۲ متر جوی و کانال هدایت سیلاب، ۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲ هزار متر مربع ساماندهی فضا و ساخت پنج دهنه پل از دیگر اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در گچساران است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزون بر ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستاهای گچساران امسال اختصاص یافت که در این زمینه ۶۰ طرح می شود.

عمادی عنوان کرد: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای اجرای ۸۰ طرح توسعه عمران روستایی گچساران در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: همچنین معابر ۲۰ روستای این شهرستان امسال با اعتباری بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال از محل قیر رایگان آسفالت شد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دهه فجر پارک روستای شمس عرب گچساران به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی تصریح کرد: همچنین افتتاح یک باب مسکن روستایی در روستای شمس عرب گچساران افتتاح شد که با بهره برداری از این واحد مسکونی تعداد واحد های مقاوم سازی این شهرستان به سه هزارو ۵۰۰ واحد رسید.

هیچ دانش‌آموزی در کهگیلویه وبویراحمد نباید از تحصیل باز بماند
دنبال کنید

عمادی اظهار کرد: هفت هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد که تاکنون سه هزارو ۵۰۰ واحد آن مقاوم سازی شده است.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران مقام اول در ساخت اقدام ملی مسکن در کشور را داراست گفت: هم اکنون طرح اقدام ملی در قالب ۲ فاز در دست اجراست که در فاز اول ۲۸۸ واحد مسکونی با پیشرفت ۷۰ درصد و اعتبار یکهزارو ۳۸۲ میلیارد ریال در دست ساخت است.

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اقدامات ارزشمند بنیاد مشکن گچساران در زمینه عمران روستاهای این شهرستان در یسال گذشته تقدیر کرد.

سید ناصر حسینی پور اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران امسال بیش از ۱۸۰ طرح عمران روستایی را در زمینه ساخت مسکن ، آسفالت معابر روستایی را اجرا کرده است.

اجرای بیش از ۲۴۲ طرح عمران روستایی در گچساران 3

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi