پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمینه استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان در خراسان جنوبی مهیا است

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی کشور در ۱۱ استان مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان را فعال کرده و زمینه استقرار چنین مرکزی در خراسان جنوبی نیز فراهم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88271
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

زمینه استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری از سرطان در خراسان جنوبی مهیا است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سلمان اسحاقی در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی کشور اظهار داشت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز به‌طور مستمر بر راه‌اندازی این مرکز نظارت دارد و نیاز به چنین مرکزی چند بار در این کمیسیون مطرح شده است.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موافقت با استقرار مرکز ناباروری و پیشگیری و درمان سرطان در استان خراسان جنوبی می‌تواند خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای مردم و دستاورد مهمی در سفر رئیس جهاد دانشگاهی کشور به استان باشد.

وی ادامه داد: سابقه علمی و دانشگاهی استاندار خراسان جنوبی موجب شده که پروژه‌ها در این دوره محکوم به شکست نشود و با رویکرد فعلی دولت، به نظرات کارشناسی و مشاوره دانشجویان و دانشگاهیان اهمیت زیادی داده می‌شود.

اسحاقی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در خراسان جنوبی مغفول مانده گفت: انتخاب مدیر جهاد دانشگاهی استان از جامعه دانشگاهیان نشان از توجه به موضوع علم دارد و از آنجایی که رئیس جدید جهاد دانشگاهی به عنوان یک شخصیت پژوهش‌ محور شناخته شده می‌توان به آینده این نهاد امیدوار بود.

وی افزود: حمایت دانشگاه هم در این برهه از زمان مشهود و ملموس‌تر از گذشته بوده لذا در آینده نزدیک اتفاقات خوبی را می‌توان متصور شد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمایت دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه مادر استان در رشد جهاد دانشگاهی نقش مؤثری دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi