شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلامت بانوان باید اولویت اول دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس در جلسه شبکه ملی پیشگیری از سرطان گفت: سلامت باید اولویت اول دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد به ویژه سلامت بانوان که تأمین کننده سلامت در خانواده‌ها است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88268
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

سلامت بانوان باید اولویت اول دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد

خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شبکه ملی پیشگیری از سرطان گفت: با توجه به مأموریت تبصره ۱۷ لایحه بودجه ۱۴۰۰ در خصوص انجام عملیات شبکه ملی پیشگیری از سرطان در حوزه سرطان سینه، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی در تهران جلسه مشترکی برگزار شد.

وی افزود: در همین ارتباط تفاهم نامه‌ای ما بین پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی در کشور و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منعقد گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، سرطان سینه را یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها خواند و افزود: عوامل مختلفی در بروز و شیوع سرطان نقش دارد که از جمله می‌توان به آلودگی هوا، آلودگی خودروها، مباحث ژنتیکی و عوامل محیطی اشاره نمود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سلامت باید اولویت اول دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد به ویژه سلامت بانوان که تأمین کننده سلامت در خانواده‌ها است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi