چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در اولویت برنامه ها باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: در سفر رییس جمهور به استان مصوبات خوبی برای فعال شدن طرح هایی از این دست از جمله طرح های گرمسیری و سردسیری ، ایران خودرو و پتروپالایش کرمانشاه به تصویب رسید که فعال شدن آنها نقش مهمی می تواند در توسعه و ایجاد اشتغال منطقه ایفا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در اولویت برنامه ها باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی در  ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: وظیفه استاندار نیست که اتاق به اتاق در وزارتخانه ها پیگیر مطالبات استان های خود باشد دولت باید به ویژه در بحث اعتبارات و تصمیم گیری ها، اختیارات استانداران را اضافه کند.

وی اضافه کرد: سالها بود به دلیل جنگ تحمیلی این استان از سرمایه گذاری و توسعه محروم مانده بود ولی در حال حاضر نیز با وجود اتمام جنگ شاهد این عقب ماندگی هستیم به طوری که بیشتر سرمایه گذاری ها همچنان در استان های مرکزی کشور صورت می گیرد.

رشیدی با بیان اینکه شرکت «ایمیدرو» بیش از هشت ماه است که از ایجاد یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی که تاسیس آن زیربنای توسعه هر استانی است خودداری کرده و از آن سرباز می زند یادآور شد: این گونه رفتارها خلاف عدالت اجتماعی است و نباید در این دولت وجود داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه اینگونه رفتارهای غلط باید تغییر پیدا کند گفت: پتروپالایش آناهیتای کرمانشاه به دلیل عدم تامین اعتبار برای ساخت آن در حال تبدیل شدن به یک اثر تاریخی شده است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: در سفر رییس جمهور به استان مصوبات خوبی برای فعال شدن طرح هایی از این دست از جمله طرح های گرمسیری و سردسیری ، ایران خودرو و پتروپالایش کرمانشاه به تصویب رسید که فعال شدن آنها نقش مهمی می تواند در توسعه و ایجاد اشتغال منطقه ایفا کند./

اتصال 45 روستای شهرستان تفت به شبکه تلفن همراه و اینترنت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi