دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضعیت اشتغال در استان کرمانشاه نامطلوب است

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه گفت: حق این استان نیست با وجود این همه پتانسیل و ظرفیت های مختلف رتبه اول بیکاری در کشور را داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88262
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

وضعیت اشتغال در استان کرمانشاه نامطلوب است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری در ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با انتقاد از آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه گفت: حق این استان نیست با وجود این همه پتانسیل و ظرفیت های مختلف رتبه اول بیکاری در کشور را داشته باشد.

وی با بیان اینکه کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند عزم و اراده دولت است افزود: شاید این استان نتواند با اقدامات دولت به رتبه های آخر بیکاری که در اختیار استان های صنعتی کشور است دست پیدا کند ولی حداقل خواهد توانست از بالا تا اواسط جداول پایین بیاید.

حیدری با اشاره به تصویب اساسنامه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در شورای نگهبان گفت: طرح جامع این منطقه آزاد در حال تدوین است و در این شرایط نیازمند سرمایه گذاری است که «شستا» می تواند با جذب سرمایه گذرانی در این حوزه آنها را تشویق و هدایت به سرمایه گذاری کند.

این نماینده مردم در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم پایبندی بانک ها در امهال تسهیلات به زلزله زدگان سرپل ذهاب تاکید کرد: شخص رییس جمهور در سفر به این شهرستان و حتی در سخنان خود در کرمانشاه به مردم زلزله زده این منطقه قول دادند که وام های آنها را امهال کند ولی در عین ناباوری بانکها به تعهدات خود و مصوبات سفر عمل نکردند.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان توان پرداخت اقساط این تسهیلات را ندارند افزود: امهال در پرداخت این وام ها تنفس خوبی برای ساکنان این مناطق بود تا قادر باشند تسهیلات جدید دیگری بگیرند.

فقر در جامعه اسلامی باید ریشه کن شود
دنبال کنید

نماینده قصر شیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب تاکید کرد: متاسفانه ۴۰ ساختمان متعلق به ادارات مختلف این شهرستان از سال ۱۳۹۶ که زلزله در این منطقه به وقوع پیوسته است هنوز نیمه تمام مانده و تکمیل نشده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi