جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت جهاد کشاورزی باید از مرغداران حمایت ویژه کند

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرغداران شهرستان جهرم گفت: باید وزارت جهاد کشاورزی از مرغداران حمایت ویژه کند و این انتظاری است که از این وزارتخانه داریم و در دیدارها و جلسات بر آن تاکید می‌کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88256
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

وزارت جهاد کشاورزی باید از مرغداران حمایت ویژه کند

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی نماینده جهرم و خفر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرغداران شهرستان جهرم با بیان اینکه جهرم دومین تولید کننده مرغ در استان فارس است، گفت: باید وزارت جهاد کشاورزی از مرغداران حمایت ویژه کند و این انتظاری است که از این وزارتخانه داریم و در دیدارها و جلسات بر آن تاکید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز شرایط سختی است و باید از مرغداران حمایت کنیم، گفت: متأسفانه برخی مشکلات حوزه مرغداران بر زمین مانده که بخش عمده عدم هماهنگی بین اتحادیه‌ها و وزارت جهادکشاورزی است.

رضایی ادامه داد: اتحادیه باید در میدان کار باشد و کارها و مشکلات مرغداران را پیگیری و دنبال کند چرا که استان فارس به عنوان سومین تولیدکننده کشور نباید دچار مشکل باشد.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث استمهال وام هم پیگیری خواهیم کرد و در هفته جاری این موضوع را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی افزود: بحث سوخت واحدهای مرغداری هم با توجه به جلسات قبلی فرماندار با مرغداران پیگیری شد و قرار شد که به اندازه ۷۲ ساعت سوخت ذخیره به مرغداران تحویل داده شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مرغداران مسائل و مشکلات خود را به مسئولین انتقال دهند، گفت: قطعاً آن مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کنیم و هر کجا که نیاز باشد ورود قانونی خواهیم کرد./

پایان پیام

تخصیص 650 میلیارد تومان به خدمت‌رسانی بیشتر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi