سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

انتقاد شدید امام جمعه از بی‌توجهی به گچساران/ حجازی: شهر نفت‌خیز بیکارترین شهر استان است

به گزارش کرونا از گچساران حجت الاسلام سید امین‌حجازی در جشن دهه فجر مددجویان کمیته امداد گچساران اظهار کرد: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای ایران به خوبی به چشم می خورد. وی بیات کرد: در زمان طاغوت کتابهای مجلس ملی به همراه مهر آن را دزدیدند، در آن زمان اموال ایران را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

انتقاد شدید امام جمعه از بی‌توجهی به گچساران/ حجازی: شهر نفت‌خیز بیکارترین شهر استان است

به گزارش کرونا از گچساران حجت الاسلام سید امین‌حجازی در جشن دهه فجر مددجویان کمیته امداد گچساران اظهار کرد: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای ایران به خوبی به چشم می خورد.

وی بیات کرد: در زمان طاغوت کتابهای مجلس ملی به همراه مهر آن را دزدیدند، در آن زمان اموال ایران را مستکبرین به غارت بردند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: امام انقلاب کردند تا به ایران عزت دهد و قانون کاپیتالاسیون را لغو کند،قانونی که می گفت هر آمریکایی در ایران مرتکب جرم شود نباید با او برخورد صورت گیرد و اگر اتفاقب در آمریکا برای یک شهروند ایرانی رخ دهد نیز کسی حق اعتراض ندارد.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: یعنی ملت ایران رسما برده اجنبی ها شده بود، امام راحل گفتند به عنوان مرجع تقلید این قانون را رد و لغو می کنم.

 وی گفت: انقلاب اسلامی به ایران‌ منزلت و حریت داد، عشایر و روستاها در دوران طاغوت آدم حساب نمی شدند در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی ارزش های انساتی و والا به آنها بازگردانده شد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: برخورد در زمان طاغوت به گونه ای بود که برای افراد حیثیت نمی گذاشتند ولی در حال حاضر انقلاب عزت و قدرت روحی را برای مردم به ارمغان آورد.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد: اگر ملت جایگاه عظیم و رفیع حجاب و عفاف و حلال و حرام را بفهمند مورد توجه خداوند قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به آمار ایحاد اشتغال توسط کمیته امداد در گچساران افزود: چطور از ۸ هزار و ۱۰۰ سهمیه ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد تنها ۶۱۰ نفر سهم گچساران بوده است، 

برپایی میز خدمت ۴ روزه آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

امام جمعه گچساران خطاب به مسئولان کمیته امداد اظهار کرد: آیا جمعیت گچساران را کمتر از دیگر شهرستانهای استان به غیر از کهگیلویه و یاسوح در نظر گرفته اید؟ این شهرستان نفتی را در حد یک شهر کوچک در استان حساب کردید؟.

حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: در راستای اشتغال در گچساران نباید به نفت آن توجه کرد زیرا از طریق لوله زیرزمینی به جاهای دیگر سپس به تهران می رود و نفت در اختیار گچساران نیست.

وی ادامه داد: در گچساران فقر بیداد می کند و آمار بیکاری این شهر نفتی در استان حرف اول را می زند، عدالت را رعایت کنید.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi