سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ تولید کیت آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر به زمین زده شد

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از  کلنگ زنی یکی از بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیت و دستگاه آزمایشگاهی با هدف بی‌نیازی کشور به واردات این محصول به خارج از کشور در بندر نوشهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88151
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

کلنگ یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ تولید کیت آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر به زمین زده شد

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد بزرگترین کارخانه تولید تجهیزات پزشکی خاورمیانه در شهرستان نوشهر، گفت: همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد. این کارخانه در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع احداث خواهد شد.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: مدت زمان قرار داد این پروژه در حدود  ۲۰ سال در نظر گرفته شده است و همچنین تعداد نفرات پیش‌بینی شده برای اشتغال به صورت مستقیم در پروژه کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی ۲۱۰ نفر است، ۱۶۲ میلیون قطعه کیت آزمایشگاهی و ۲۳۰۰ قطعه دستگاه‌های مختلف آزمایشگاهی از تولیدات این کارخانه است.

محسنی بندپی در پایان خاطر نشان کرد:  بی‌نیازی کشور را از واردات این محصول به خارج از کشور از اهداف این طرح  است امیدواریم با انتقال فناوری، تولید و بومی سازی این محصول در سطح کشور بتوانیم گام موثری در کشور برداریم.

محسنی بندپی در مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید کیت آزمایشگاهی

گفتنی است؛ مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی با حضور وبیناری سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، و حضور فیزیکی محسنی بندپی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نوشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi