شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان نوسازی مدارس ساخت «مدرسه دارالفنون» در اردبیل را سرعت ببخشد

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان اردبیل باید به پروژه ساخت دارالفنون دخترانه و پسرانه در اردبیل سرعت بدهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88018
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

سازمان نوسازی مدارس ساخت «مدرسه دارالفنون» در اردبیل را سرعت ببخشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد، در جریان بازدید از روند احداث مجتمع دارالفنون در اردبیل اظهار کرد: با گذشت ۲ ماه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه، روند مطلوبی را شاهد نیستیم و شایسته است هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی مجتمع دارالفنون اردبیل سرعت بیشتری بگیرد.

وی از تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک عامل برای اجرای این پروژه خبر داد و تصریح کرد: قدردانی ما از مسئولان شهر اردبیل است که زمین و سایر زیرساخت‌ها را برای احداث مجتمع دارالفنون در اختیار این مجموعه قرار دادند و ما شاهد تجهیز کارگاه و مهیا بودن عملیات اجرایی هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به تغییر الگوی ساخت این پروژه از طراحی اسکلت فلزی به بتن آرماتور خبر داد و گفت: هر چند بهانه پیمانکار سردی هوا است ولی انتظار می‌رود از اسفندماه با بهبود شرایط جوی این پروژه سرعت بیشتری گرفته و در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نیکزاد افزود: در دیدارهای متعددی که با مدیرعامل بانک عامل و وزیر آموزش و پرورش داشتیم، مشکلی در تأمین منابع وجود ندارد و آمادگی کامل برای اجرا و تکمیل این پروژه وجود دارد و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر و در موعد مقرر مجتمع دخترانه و پسرانه دارالفنون در اردبیل آماده بهره‌برداری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از این پروژه، در بازدیدی که از سایر پروژه‌های آموزشی داشتیم، مقرر شد تا با تأمین اعتبار از سوی نوسازی مدارس و خیرین این پروژه‌ها در قواره استانی و ملی با تأمین اعتبار مورد پیگیری قرار گرفته تا شاهد تکمیل طرح‌های آموزشی در سال تحصیلی آینده باشیم.

طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها باعث نقش آفرینی مردم در انتخاب شهرداران می شود
دنبال کنید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از ردیف‌های ملی سعی خواهد شد برای تکمیل این پروژه‌ها منابع مورد نظر در بودجه سال آینده پیش‌بینی شود که قطعاً در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس همکاران ما تلاششان بر تأمین اعتبار مناسب برای این پروژه‌ها است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi