جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

واکنش فدراسیون فوتبال به مشکل رئیس هیات کهگیلویه و بویراحمد؛ افشاریان در تهران سکونت ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، ۲ روز قبل سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای  به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که به امضای محمد مهدی صالحی، بازرس کل این استان رسیده اعلام کرده است خداداد افشاریان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل سکونت نداشتن در استان، شرایط احراز پست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88000
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

واکنش فدراسیون فوتبال به مشکل رئیس هیات کهگیلویه و بویراحمد؛ افشاریان در تهران سکونت ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی کرونا ، ۲ روز قبل سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای  به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که به امضای محمد مهدی صالحی، بازرس کل این استان رسیده اعلام کرده است خداداد افشاریان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل سکونت نداشتن در استان، شرایط احراز پست ریاست هیات فوتبال را ندارد.

افشاریان ۷ اسفند ۹۷ به عنوان رئیس هیات فوتبال کهگیلویه انتخاب و در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شد. از طرفی در آبان ۱۴۰۰ نیز به عنوان ریاست کمیته داوران فدراسیون انتخاب شد. 

اکنون در شرایطی که قرار است مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان مذکور در اسفند برگزار شود، سازمان بازرسی ضمن تشریح دلایل خود به اداره کل ورزش و جوانان فرصت داده که تاریخ ۱۶ بهمن اقدامات قانونی را در مورد افشاریان انجام داده و نتیجه را اعلام کند.

برهمین اساس صفی‌الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی کرونا ، اظهار داشت: افشاریان در یاسوج سکونت دارد اما الان به دلیل عضویت در هیات رئیسه فدراسیون و ریاست کمیته داوران، به تهران رفت و آمد دارد و این امر دلیل بر سکونتش در تهران نیست. محل سکونت افشاریان همچنان در یاسوج است. به دلیل رفت و آمد افشاریان به تهران نمی‌توان گفت او شرایط احراز پست در هیات فوتبال را ندارد و این موضوع قانونی نیست.

وی افزود: این نکته را هم باید ذکر کرد که افشاریان اکنون رئیس کمیته داوران است. اگر رئیس دپارتمان داوران بود، باید در تهران سکونت می‌کرد. به همین دلیل ایراد قانونی از این لحاظ وجود ندارد.

رئیس‌جمهور با 2 جانباز مدافع امنیت به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi