جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با دستگاه‌ های قهوه ساز فوق العاده نسپرسو آشنا شوید!

با دستگاه‌ های قهوه ساز فوق العاده نسپرسو آشنا شوید! شرکت نستله یکی از اصیل‌ترین شرکت‌های تولید کننده قهوه در جهان است که به دلیل  استفاده از مواد مرغوب و تولید کالاهای باکیفیت مرتبط با قهوه، محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان به دست آورده است. این برند تجاری معتبر، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

کرونا :

با دستگاه‌ های قهوه ساز فوق العاده نسپرسو آشنا شوید!

با دستگاه‌ های قهوه ساز فوق العاده نسپرسو آشنا شوید!

شرکت نستله یکی از اصیل‌ترین شرکت‌های تولید کننده قهوه در جهان است که به دلیل  استفاده از مواد مرغوب و تولید کالاهای باکیفیت مرتبط با قهوه، محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان به دست آورده است.

این برند تجاری معتبر، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود سعی می‌کند تا ابتکارات جدیدی را به کار گرفته و بهترین و باکیفیت‌ترین  کالاها را به دست مشتریان خود برساند. یکی از جذاب‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند، دستگاه قهوه‌ساز نسپرسو است که برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه‌ای شرایط تهیه قهوه را در بالاترین کیفیت فراهم آورده و به مشتریان کمک‌ می‌کند تا با خرید این محصول به راحتی یک فنجان نوشیدنی گرم و دل‌چسب برای خود و عزیزان آماده کنند.

با دستگاه‌ های قهوه ساز فوق العاده نسپرسو آشنا شوید!

با دستگاه‌ های قهوه ساز فوق العاده نسپرسو آشنا شوید!

سازنده دستگاه های نسپرسو کیست؟

همان‌گونه که در ابتدا نیز بیان شد؛ شرکت نستله ارزش زیادی برای مشتریان خود قائل است و تلاش می‌کند تا کالاهایی مطابق با نیاز ایشان تهیه و به بازار عرضه کند.

از این جهت یکی از کارشناسان این شرکت به نام اریک فاوره در سال ۱۹۷۰ با بازدید از شرکت‌ها و مکان‌های مختلف به این نتیجه رسید که کار با دستگاه‌های اسپرسوساز بسیار سخت و زمان‌بر است و این موضوع سبب شده تا تمامی افراد امکان دم‌آوری قهوه مورد نظر خود را نداشته باشند و یا زمان طولانی را برای این فرایند به هدر بدهند.

در نهایت این فرد با طراحی و تولید دستگاه نسپرسو، شرایطی را فراهم آورد تا علاقمندان بتوانند با خرید آن از یکی از فروشگاه‌های معتبر قهوه، در سریع‌ترین زمان ممکن، نوشیدنی خود را با بالاترین کیفیت تهیه و‌ نوش‌جان کنند.

البته باید در نظر داشت که این موضوع به دلیل عدم آشنایی مردم با این دستگاه شگفت‌انگیز مورد استقبال قرار نگرفت که در نهایت پی از گذشت یک دهه، فردی به نام جین پائول گایلارد با تلاش‌های بسیار زیاد، این محصول را به شرکت‌های مختلف معرفی کرد و‌ فروش آن را بالا برد.

 

چرا دستگاه های نسپرسو محبوب هستند؟

پس از افزایش اطلاعات افراد در مورد این دستگاه شگفت‌انگیز، طرفداران آن در سرتاسر جهان افزایش پیدا کرده و برای خرید این  کالای باکیفیت از یک فروشگاه معتبر اقدام کردند.

درواقع خرید دستگاه نسپرسو برای افرادی که جزئی از علاقمندان به دنیای قهوه هستند اما وقت کافی برای تهیه نوشیدنی خاص و دوست‌داشتنی را ندارند، توصیه می‌شود چراکه این دستگاه‌ها با استفاده از کپسول‌های یک‌بار مصرف نسپرسو کار می‌کنند و فرایند دم‌آوری و تهیه فنجان‌های قهوه  با کیفیت بسیار بالا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رسانند.

نحوه ساخت صابون زغال فعال
دنبال کنید

جالب است بدانید که کپسول‌های قهوه از دانه‌های بسیار مرغوب عربیکا و ‌روبوستا در سرتاسر جهان تهیه و‌ تولید می‌شوند؛ همچنین پس از فرایند تولید، پودرهای قهوه توسط کارشناسان مجرب تست شده و ‌در نهایت درون بسته‌بندی‌های کپسولی سازگار با طبیعت قرار می‌گیرند.

علاقمندان می‌توانند با بررسی ویژگی‌های هر نوع کپسول قهوه نسپرسو، بهترین گزینه را با توجه به ذائقه خود انتخاب کرده و با خرید دستگاه‌های نسپرسو باکیفیت و درجه یک، نوشیدنی گرم و‌ خوش عطری را آماده کنند.

 

ویژگی دستگاه‌ های نسپرسو

همان‌گونه که بیان شد دستگاه‌های نسپرسو دارای مخازنی هستند که کپسول‌های یک‌بار مصرف درون آن‌ها قرار گرفته و با تولید فشار مطلوبی از هوا و آب، دم‌آوری قهوه را به پایان می‌رسانند. باید گفت که این دستگاه یک عملکرد بسیار سریع و تا حدودی مشابه با دستگاه‌های اسپرسوساز دارد.

کیفیتی که دستگاه نسپرسو در نهایت به فرد ارائه می‌دهد بسیار بالاتر از دیگر دستگاه‌ها خواهد بود چراکه در این حالت، تمامی فرایند با دستگاه انجام می‌شود و خریدار تنها باید کپسول را مخزن اصلی جاگذاری کند و پس از چند دقیقه قهوه اصیل و درجه یک خود را تحویل بگیرد.

البته دیگر برندها نیز برای تولید این محصولات اقدام کردند و تلاش داشتند تا با برند نسپرسو‌ رقابت کنند، اما از آن‌جایی که کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند، خریداران همچنان از محصولات نسپرسو استقبال کرده و خود را از لذت طعم بی‌نظیر این نوشیدنی‌ها که در سریع‌ترین زمان ممکن  توسط دستگاه نسپرسو تهیه می‌شوند، بی‌نصیب نگذاشتند.

توجه داشته باشید که این برند علاوه بر تولید انحصاری دستگاه‌های نسپرسو، با تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی قرارداد بسته و از این طریق دستگاه نسپرسو خود را به فروش می‌رساند. از جمله برندهایی که با شرکت نستله برای ساخت دستگاه نسپرسو همکاری می‌کنند می‌توان به‌ موارد زیر اشاره کرد:

  • برند تورمیکس
  • برند مگی میکس
  • برند فیلیپس
  • برند دلونگی
  • برند زیمنس

علاقمندان می‌توانند با انتخاب یکی از این موارد برای خرید دستگاه‌های نسپرسو اقدام کنند و یک دستیار خوب، کاربلد و‌ حرفه‌ای برای تهیه قهوه در منزل داشته باشند.

 

دستگاه های نسپرسو چگونه کار میکنند؟

در ابتدا نیز بیان شد که دستگاه‌های نسپرسو با استفاده از کپسول‌های قهوه، یک فنجان نوشیدنی خوش‌ طعم و عطر برای افراد فراهم می‌کنند که به همین سبب، سرعت دم‌آوری آن‌ها به شدت بالا می‌رود.

درواقع این کپسول‌ها نوعی محافظ برای پودر قهوه نیز به شمار می‌روند و‌ در بلند مدت کیفیت قهوه را به خوبی حفظ می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که محصولات نسپرسو برای افرادی که تازگی را ترجیح می‌دهند یک پیشنهاد شگفت‌انگیز به  شمار می‌روند و علاقمندان با انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌توانند برای خرید کپسول‌های قهوه با طعم دلخواه خود اقدام کنند.

ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک در راستای منافع دو ملت
دنبال کنید

برای تهیه یک فنجان قهوه با این دستگاه لازم است تا در ابتدا کپسول با طعم دلخواه را درون محفظه مورد نظر آن قرار داده و پس از بررسی میزان آب موجود در دستگاه، دکمه شروع کار را فشار دهید تا نسپرسوساز، فعالیت خود را آغاز کند.

در این فرایند، می‌توانید سایز فنجان و کپسول مورد نظر را از پیش انتخاب کنید تا در نهایت میزان مناسبی از نوشیدنی برای شما فراهم شود.

دستگاه نسپرسو با وارد کردن آب داغ به درون مخزن کپسول‌ها، طی زمانی کم‌تر از یک دقیقه، نوشیدنی دلخواه شما را تهیه کرده و باعث می‌شود تا عطر دل‌انگیز قهوه در سرتاسر‌ منزل بپیچد!

جالب است بدانید که با خرید این دستگاه می‌توان علاوه بر تهیه قهوه با طعم دلخواه، نوشیدنی کاپوچینو نیز آماده کرد که به این منظور باید یک کف‌ساز شیر برقی را به کیت قهوه خود اضافه کنید‌ و از بافت بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

 

کپسول های نسپرسو چه ویژگی هایی دارند؟

مهم‌ترین عاملی که در هنگام خرید دستگاه نسپرسوساز باید به آن توجه داشته باشید، نوع کپسول قهوه است. به عبارت بهتر، این دستگاه‌ها با استفاده از کپسول‌های قهوه نسپرسو کار می‌کنند؛ از این جهت باید با این کپسول‌های شگفت‌انگیز آشنایی پیدا کنید تا پس از خرید دستگاه، با مشکلی روبرو نشوید.

این محصولات در انواع طعم و حجم تولید و به بازار عرضه می‌شوند و علاقمندان می‌توانند با خرید مزه مورد نظر خود از یک فروشگاه معتبر، در لذت نوشیدن یک فنجان قهوه گرم، غرق شوند.

باید در نظر داشت که میزان رست، ترشی، تلخی، میزان کافئین و انواع نت‌های قهوه، بر روی جعبه کپسول‌های نسپرسو درج می‌شوند و خریداران تنها با یک نگاه می‌توانند بهترین گزینه را متناسب با ذائقه خود انتخاب و‌ خریداری کنند.

 

نکات مهم برای خرید دستگاه نسپرسو

شرکت نستله یکی از برندهای معتبر فروش قهوه در سرتاسر جهان است که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان ‌خود، کالاهایی کاربردی و خوش طعم تهیه و به بازار عرضه می‌کند.

یکی از کارشناسان این برند تجاری به نام اریک فاوره با اطلاع از پیچیدگی دستگاه‌های اسپرسو، اقدام به طراحی محصولی کرد که قهوه را به راحت‌ترین شیوه و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند  و هم‌اکنون به نام نسپرسو نام‌گذاری شده است.

همه افراد از مبتدی تا حرفه‌ای، تنها با خرید کپسول‌های قهوه نسپرسو در طعم و عطر دلخواه می‌توانند در کم‌تر از  چند دقیقه با این دستگاه، یک فنجان نوشیدنی غلیظ و خوش عطر تهیه کرده و از آن لذت ببرند.

برای خرید دستگاه نسپرسو ابتدا باید با ویژگی‌های آن آشنایی پیدا کرده و با انتخاب یک فروشگاه معتبر محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi