سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

عده‌ای خائن نوکری آمریکا را افتخار می‌دانند/ راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به نظام حیات می‌بخشد

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به اینکه امروز جنگ بین اسلام و کفر است و این کاملا روشن است، گفت: جبهه استعمار، استکبار و کفر با همه خباثت‌ها سال‌هاست که با انقلاب اسلامی در حال جنگ است.  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87932
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

عده‌ای خائن نوکری آمریکا را افتخار می‌دانند/ راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به نظام حیات می‌بخشد

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به اینکه امروز جنگ بین اسلام و کفر است و این کاملا روشن است، گفت: جبهه استعمار، استکبار و کفر با همه خباثت‌ها سال‌هاست که با انقلاب اسلامی در حال جنگ است.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ارزش های الهی در طول تاریخ اسلام، امروز قانون انقلاب اسلامی شده عنوان کرد: کسی که در راس انقلاب اسلامی قرار دارد شخصی است که از طرف خداوند پیامبر و ائمه اطهار انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل در این شرایط کنونی روشن است گفت: اگر در این زمان و برهه حساس بی‌تفاوت باشیم و به موقع وارد عمل نشویم مانند کسانی هستیم که در زمان امیرالمومنین علی علیه السلام از حق دفاع نکردند و با سهل‌انگاری و بی‌بصیرتی باختند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز هم مانند زمان امیرالمومنین است باید از حق دفاع کنیم و خدای نکرده انقلاب دچار آسیب نشود.

وی با بیان اینکه ولی‌فقیه بهترین رهبر و انقلاب اسلامی بهترین انقلاب است، گفت: دستاوردهای انقلاب روشن است و می‌توانیم با افتخار و سربلندی بگوییم که ایرانی هستیم.

 آیت الله حسینی با اشاره به اینکه عده‌ای وطن‌فروش در حال تبلیغ علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: در طول تاریخ کسانی بودند که به نوکری و تسلیم دشمن بودند برایشان افتخار بوده و از زمان حضرت آدم تا کنون شاهد چنین مواردی هستیم و امروزه ایرانیانی هستند که مطیع آمریکا و خائن به کشور هستند.

شهدا میهمان دانش‌آموزان یاسوجی+ تصاویر
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه جنگ‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و هنوز هم در جبهه‌های مختلف در حال جنگ هستیم، گفت: به دلیل همین شرایط خاص و جنگ لحظه به لحظه‌ای است که باید مناسبت‌های ملی از جمله ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود‌.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مناسبت‌های ملی مانند ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، نمازهای جمعه و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول تاریخ توانسته توطئه‌های دشمن را خنثی و به نظام حیات ببخشد.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور باشکوه مردم به نظام و اسلام قدرت می دهد، عنوان کرد: اگر خدای نکرده انقلاب اسلامی ایران آسیب ببیند قرآن و همه کشورهای مستضعف و جبهه آزادبخش دچار آسیب و تاخت و تاز دشمنان و استکبار قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که در کشورهای اروپایی قرآن این کتاب آسمانی و الهی در کشورهای غربی مورد اهانت قرار می‌گیرد اما برخی کشورهای بی‌عرضه مثل عربستان واکنشی به این اقدام غربی‌ها نشان نمی‌دهند که سکوت آنها نهایت ذلت و خواری برای حاکم یک کشور اسلامی است.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: به دلیل همین شرایط حساس، برنامه‌های ملی و مذهبی به خصوص در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین برابر سال های گذشته مورد توجه قرار بگیرد و برنامه با کیفیت برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این جلسه گفت: با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن نباید از جهاد تبییین، بصیرت‌افزایی و آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی غافل شویم.

سید جواد هاشمی‌مهر بیان کرد: احیاء سنت‌های حسنه موجب افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

کشت پاییزه در شهرستان باشت از 1100 هکتار زراعت تا 220 دستگاه تراکتور فعال
دنبال کنید

وی با بیان اینکه اقدامات دولت از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده شود، گفت: نه تنها صدا و سیما بلکه از ظرفیت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها همچنین فضای مجازی برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi