چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

1600 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه، هزار و ششصد دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: از یکشنبه ۹ بهمن ماه اعزام راهیان نور دانش‌آموز قمی آغاز شد و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

1600 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه، هزار و ششصد دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: از یکشنبه ۹ بهمن ماه اعزام راهیان نور دانش‌آموز قمی آغاز شد و این دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ امیر جعفری افزود: دانش آموزان در ده مرحله و هر بار در قالب چهار اتوبوس تا پایان بهمن ماه راهی اردو‌های راهیان نور می‌شوند.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم. نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها، از جان‌گذشتگی های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می شوند و با حضور در یادمان های شهدا از آنها در زندگی و تحصیل مدد می گیرند.

وی افزود: در آذرماه امسال حدود ۷۰۰ دانش آموزان پسر مدارس متوسط دوم استان قم در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اعزام دانش آموزان دختر قمی دومین سری از اعزام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور است.

پایان پیام/۷۸۰۲۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi