یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

برف و باران کهگیلویه و بویراحمد را فرا می‌گیرد/ پیش‌بینی بارش‌های نرمال تا اردیبهشت

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست ستاد بحران از ورود سامانه بارشی از فردا دوشنبه تا صبح روز جمعه خبر داد و گفت: با توجه به سامانه بارشی و احتمال خسارت هشدار سطح نارنجی شماره ۱۵ برای استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد. سرپرست اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

برف و باران کهگیلویه و بویراحمد را فرا می‌گیرد/ پیش‌بینی بارش‌های نرمال تا اردیبهشت

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست ستاد بحران از ورود سامانه بارشی از فردا دوشنبه تا صبح روز جمعه خبر داد و گفت: با توجه به سامانه بارشی و احتمال خسارت هشدار سطح نارنجی شماره ۱۵ برای استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیک بارش برای روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه پیش‌بینی شده که برای ساعاتی ظرفیت بارش برف و ساعت دیگری بارش باران در مناطق شهری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان گفت: پیک بارش‌ها برای مناطق شمال غرب مناطق لنده، قلعه رئیسی، دیشموک، مارگون، لوداب و سرآسیاب یوسفی خواهد بود.

کرمی عنوان کرد: طبق آمار استانی تاکنون ۶۷.۳ درصد میانگین بارش‌های بلند مدت احصاء شده ضمن اینکه با توجه به پیش‌بینی بارش‌‌های بلند مدت تا اریبهشت ماه سال آینده بارش‌ها نرمال خواهد بود هر چند احتمال خطا در پیش‌بینی‌ها هم وجود دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi