چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی

به گزارش کرونا از گچساران جهانگیر علیزاده معاون فرماندار این شهرستان در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: برگزاری هر گونه جلسه‌ از سوی ادارات و نهادها و همچنین حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همگی با هماهنگی فرمانداری باید انجام شود.  وی بیان کرد: در روز دوازدهم بهمن ماه جاری به مناسبت آغاز دهه فجر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87818
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی

به گزارش کرونا از گچساران جهانگیر علیزاده معاون فرماندار این شهرستان در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: برگزاری هر گونه جلسه‌ از سوی ادارات و نهادها و همچنین حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همگی با هماهنگی فرمانداری باید انجام شود.

 وی بیان کرد: در روز دوازدهم بهمن ماه جاری به مناسبت آغاز دهه فجر غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس گچساران برگزار می شود.

معاون فرماندار گچساران تصریح کرد: در جلسات مهم مانند شورای اداری باید حتماً مدیران دستگاه ها و ادارات حضور داشته باشند برنامه های ادارات یکپارچه بوده و طوری برنامه ریزی شود که باهم تداخل پیدا نکنند.

یدالله مرادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نیز در این جلسه گفت: بهمن ماه هویت و شناسنامه ایران اسلامی بوده و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم.

 وی عنوان کرد: امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل تمام برنامه های دهه فجر را با محوریت مردم برگزار کنیم زیرا دشمنان به دنبال این هستند که بدانند چه اتفاقاتی در برنامه های دهه فجر رخ خواهد داد و چگونه آنها برگزار می شوند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: در سال گذشته این شهرستان در استان مقام اول ستاد دهه فجر را به دست آورد این به آن معنی نیست که کوتاهی وجود نداشته ولی امسال می توانیم بهتر از سال قبل این برنامه ها را اجرا کنیم.

 مرادی عنوان کرد: در گچساران ۱۸ کمیته برای دهه فجر و برگزاری برنامه‌های آن تشکیل شده است، که تمام نهادها و ادارات باید همکاری لازم را در راستای اجرای این برنامه ها با کمیته ها انجام دهند.

100درصد اعتبارات استانی پل سوم بشار اختصاص می یابد
دنبال کنید

رضایی رئیس ستاد اقامه نماز گچساران نیز افزود: تمام کارهایی که انجام میدهیم برگرفته از صحبت های مقام معظم رهبری و دستورات هیئت دولت در کشور است.

وی بیان کرد: نامه ای به ادارات گچساران ارسال شد و تنها از ۸۰ اداره ۱۱ اداره آن پاسخگویی این نامه به ما شدند.

 رئیس ستاد اقامه نماز گچساران گفت: مسئولین در برپایی نماز در دستگاه های اجرایی خود شرکت کنند و در صف اول حضور پیدا کند به نماز اهمیت دهید.

علی محمد آقایی بخشدار مرکزی گچساران ادامه کرد: امسان بعد از ده سال برای اولین بار اعتبارات قابل توجهی از بخش آلایندگی با تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و فرماندار در دو مرحله وارد بخشداری گچساران شد‌

 وی خاطرنشان کرد: این اعتبار افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که برای اجرای ۲۲ پروژه در حوزه عشایری و اجرای برخی پروژه ها در ۶۵ روستا اختصاص داده شده است.

 آقایی افزود: ۱۸ پروژه در حوزه روستاهای گچساران در دهه فجر افتتاح و ۳۸ پروژه نیز با همکاری بنیاد مسکن در روستاهای گچسارات اجرا خواهد شد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن به این شهرستان یکهزار و ۷۳۴ واحد اختصاص داده شد که در ۱۶ هکتار اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در گچساران برای اجرای این طرح مشکل زمین وجود ندارد، گفت: این تعداد واحد در گچساران با برنامه ریزی های انجام شده در۴ سایت و در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار در نقاط مختلف گچساران اجرا می‌شود.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به اینکه سایت پازنان با ۷۰۴ واحد در زمینی به مساحت ۵ هکتار و سایت سردار قاسم سلیمانی در کارکنان با ۵۳۴ واحد در زمینی به مساحت ۶ هکتار اجرا می شود، خاطرنشان کرد: از دیگر سایت های پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان می توان به سایت خامی واقع در پانصد دستگاه بعد از ساختمان های مسکن مهر ضلع شرقی حوزه علمیه با ۲۴۰ واحد در دو هکتار و سایت خنگ بنار با ۲۵۲ واحد در سه هکتار اشاره کرد.

نشست پیشگیری از جرم دنا| از توصیه‌های فرمانده سپاه تا مشکل لاینحل غرق‌شدگی‌ها
دنبال کنید

 وی افزود: برای اجرای این طرح در گچساران تمام استعلامات قانونی انجام گرفته و بعد از اخذ پروانه عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: در این شهرستان ۱۱هزار و ۶۲۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این‌تعداد بعد از بررسی وضعیت متقاضیان و سوابق ملکی افراد یک هزار و ۵۲۸ نفر به بانک معرفی شدند.

احمدی اضافه کرد: حدود یک سال از آغاز این پروژه در گچساران می‌گذرد در برخی از سایت ها مشکل ترانس های برق وجود دارد که از آورده های مردمی حدود ۱۰ میلیارد ریال برای برطرف شدن این مشکل هزینه کرده‌ایم که در کشور بی‌سابقه بوده است.

وی گفت: سایت خامی و خنگ بنار ترانس های برق آنها در شرف خریداری است.

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 10

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 11

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 12

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 13

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 14

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 15

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 16

اقدام بی‌سابقه راه و شهرسازی گچساران در رفع مشکل برق طرح نهضت ملی 17

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳/ ت ۳۰۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi